Hamstra weerspreekt Larsson-gerucht: ''Wij doen nooit zulke toezeggingen''

12 augustus 2017 om 12:30 | Bron: Leeuwarder Courant Hamstra weerspreekt Larsson-gerucht: ''Wij doen nooit zulke toezeggingen''

Hoewel de fans van SC Heerenveen helemaal klaar lijken te zijn met het 'werkweigerende' gedrag van Sam Larsson, lijkt de spelersgroep veel begrip te hebben voor de situatie van de Zweed. In de Leeuwarder Courant beschrijft journalist Sander de Vries waar dat op gebaseerd is.

"Bij Larsson zouden mondelinge afspraken over de hoogte van de transfersom niet zijn nagekomen. Hem zou zijn toegezegd dat hij deze zomer voor 6 miljoen euro mocht vertrekken. Maar toen twee clubs dat bedrag op tafel wilden leggen, ging de prijs opeens omhoog", stelt De Vries.

Technisch manager Gerry Hamstra ontkent dat echter met klem: "Hier is niets van waar. Nul. Wij doen spelers nooit zulke toezeggingen." Volgens De Vries is er om vergelijkbare redenen sympathie voor Henk Veerman, die een overgang naar FC Utrecht zag klappen op circa een ton.

"Bij Veerman klinkt het geluid dat Heerenveen vanuit menselijk perspectief tekort is geschoten. Al zal geen enkele voetballer dat, uit angst voor boetes, openlijk uitspreken", besluit De Vries.

Overzicht

Reacties (9)

  • Avatar
    Geri - 12 augustus 2017 om 12:40

    Sander de Vries is iig niet voor Heerenveen

  • Avatar
    GestrektBeen - 12 augustus 2017 om 12:54

    Meneertje Sander de Vries. Wat zijn uw bronnen?
    Bent u fact based journalist of een vieze rioolpaparazzi?

    Het feit dat u voor de LC werkt spreekt helaas niet in uw voordeel....

  • Avatar
    Massi - 12 augustus 2017 om 13:06
    Geri zegt:

    Sander de Vries is iig niet voor Heerenveen

    Ik denk dat De Vries in dit stuk - maar ook in andere artikelen - heel goed aangeeft wat er speelt. Hij hoeft ook niet voor Heerenveen te zijn, zolang hij maar niet fan is van Cambuur en alles aanpakt om Heerenveen te bashen. Daar hebben we Arjen de Boer wel voor.

  • Avatar
    breuertje - 12 augustus 2017 om 13:08

    Droeftoeter die gast

  • Avatar
    bosse - 12 augustus 2017 om 13:34

    Ik geloof er ook helemaal niets van. De geruchten dat Heerenveen 7 mil. Wil vangen voor Larsson bestaan al langer. Lijkt mij dan onlogisch dat Heerenveen akkoord zou gaan met een zogenaamde belofte van 6 miljoen.



    Dat de spelers Veerman de transfer gunde, begrijp ik wel. Maar dat dat niet door ging licht toch niet enkel aan Heerenveen. Meneer de Vries vergeet namelijk dat er 3 partijen bij betrokken zijn. Fc Utrecht, sc Heerenveen en Veerman en co.



    Heerenveen zakte niet in prijs, en de andere partijen hebben geen enkele moeite genomen om dichter tot het gewenste bedrag van Heerenveen te komen.

  • Avatar
    Daffy - 12 augustus 2017 om 14:38
    GestrektBeen zegt:

    Meneertje Sander de Vries. Wat zijn uw bronnen?
    Bent u fact based journalist of een vieze rioolpaparazzi?

    Het feit dat u voor de LC werkt spreekt helaas niet in uw voordeel....

    Raak!

  • Avatar
    vries153 - 12 augustus 2017 om 14:41
    Massi zegt:

    Ik denk dat De Vries in dit stuk - maar ook in andere artikelen - heel goed aangeeft wat er speelt. Hij hoeft ook niet voor Heerenveen te zijn, zolang hij maar niet fan is van Cambuur en alles aanpakt om Heerenveen te bashen. Daar hebben we Arjen de Boer wel voor.

    Massi van Sander de Vries is bekend dat hij een grote van is van de plaatselijke DKV , en wel vaker probeert onrust te stoken

  • Avatar
    Struisvogel - 12 augustus 2017 om 14:42

    Klinkt als, zal wel zijn dat, etc etc etc. Allemaal aannames en pure speculatie van deze Cambuur-journalist. Het is beter dat deze man zich bezig houdt met de Geel-blauwen uit zijn stadsie.

  • Avatar
    HenkVeerman - 12 augustus 2017 om 16:42

    Dikke droeftoeter. Niet meer posten met hem. Alleen maar negativiteit!

Nieuwe media

-->