'SC Heerenveen traint besloten richting derby, één twijfelgeval in opstelling'

10 augustus 2017 om 20:50 | Bron: LC 'SC Heerenveen traint besloten richting derby, één twijfelgeval in opstelling'

Zondag staat de derby tussen SC Heerenveen en FC Groningen op de rol. De ploeg van Jurgen Streppel laat niets aan het toeval over en traint daarom morgen besloten.

Streppel deed dat vorig jaar ook meermaals voor een belangrijk duel en nu is het volgens Sander de Vries, journalist van de Leeuwarder Courant, opnieuw het geval.

De opstelling lijkt echter al wel bijna zeker. Het is alleen nog afwachten of Thorsby of Van Amersfoort als nummer tien zal gaan spelen tegen FC Groningen. 

Overzicht

Reacties (9)

  • Avatar
    Stampotboerenkool - 10 augustus 2017 om 21:01

    Hoe gaat de opstelling er ongeveer uitzien dan inplaats van dus de plek waar of thorsby of van Amersfoort gaat staan

  • Avatar
    GestrektBeen - 10 augustus 2017 om 21:13

    @stampotboerenkool; juist ja.

  • Avatar
    Mackan68 - 10 augustus 2017 om 21:14

    Hahn
    Dumfries - Hoegh - v.Aken - Woudenberg
    Kobayashi - Schaars
    Thorsby / v.Amersfoort
    Ødegaard - Reza - Zeneli

    of

    Hahn
    Dumfries - Hoegh - v.Aken - Woudenberg
    Schaars
    v. Amersfoort - Kobayashi
    Ødegaard - Reza - Zeneli

    Met de 2e variant speel je met 2 middenvelders wat dichter op de voorhoede en met Schaars als bewaker van de verdediging. Verder hoop ik dat Johnsen start en dat eventueel Mihajlovic in mag vallen. Laat Zeneli zich eerst maar bewijzen bij de beloftes. Vergeleken met Johnsen heeft hij in de voorbereiding eigenlijk niets laten zien. Ik kan het me tenminste niet voorstellen dat hij tegen Genoa wél geweldig speelde.

  • Avatar
    Feanfan 1992 - 10 augustus 2017 om 21:20
    Mackan68 zegt:

    Hahn
    Dumfries - Hoegh - v.Aken - Woudenberg
    Kobayashi - Schaars
    Thorsby / v.Amersfoort
    Ødegaard - Reza - Zeneli

    of

    Hahn
    Dumfries - Hoegh - v.Aken - Woudenberg
    Schaars
    v. Amersfoort - Kobayashi
    Ødegaard - Reza - Zeneli

    Met de 2e variant speel je met 2 middenvelders wat dichter op de voorhoede en met Schaars als bewaker van de verdediging. Verder hoop ik dat Johnsen start en dat eventueel Mihajlovic in mag vallen. Laat Zeneli zich eerst maar bewijzen bij de beloftes. Vergeleken met Johnsen heeft hij in de voorbereiding eigenlijk niets laten zien. Ik kan het me tenminste niet voorstellen dat hij tegen Genoa wél geweldig speelde.

    Het lijkt me niet dat rojas en mihajlovich op de bank gaan zitten

  • Avatar
    superfrysk - 10 augustus 2017 om 21:36

    De beste 11, hoe maakt niet uit en 3 punten

  • Avatar
    Mackan68 - 10 augustus 2017 om 21:43
    Feanfan 1992 zegt:

    Het lijkt me niet dat rojas en mihajlovich op de bank gaan zitten

    Die hebben amper nog iets kunnen doen. Ik zou er dus maar niet vreemd van opkijken wanneer het wél zo zou zijn. De laatste 2-3 oefenwedstrijden hebben er alle schijn van gewekt. Er zou niet veel meer gewisseld worden sprak Streppel. Hij lijkt nu dus alleen nog te twijfelen aan Van Amersfoort of Thorsby in de basis. En dat die twijfel er is is wat mij betreft prima. Beter dan dat hij zeker van zijn zaak was en zonder twijfel voor Thorsby zou gaan ;-)

  • Avatar
    Arjeen - 10 augustus 2017 om 22:12
    superfrysk zegt:

    De beste 11, hoe maakt niet uit en 3 punten

    Zo is het. 3 punten!!

  • Avatar
    spitsvogel - 11 augustus 2017 om 03:03

    Dan wel met van Amersfoort en Johnson hoop ik. Anders zie ik het somber in om de drie punten te pakken

  • Avatar
    gekko - 11 augustus 2017 om 12:53

    Met Van Amersfoort en Johnson kom je zelf meer aan voetballen toe dan met Thorsby (onrustig en weinig overzicht) en Zenelli (momentenvoetballer al kan ik me zijn laatste \'moment\' echt niet te herinneren). Het is de keuze tussen \"ageren\" en \"reageren\".

Nieuwe media

-->