Wow! SC Heerenveen gesteund door bomvol uitvak in derby (update)

11 augustus 2017 om 16:40 | Bron: SC Heerenveen Wow! SC Heerenveen gesteund door bomvol uitvak in derby (update)

SC Heerenveen speelt komende zondag de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen. Voor de ploeg van trainer Jurgen Streppel staat er direct een kraker op het programma. De Friezen gaan namelijk op bezoek bij FC Groningen.

Het duel leeft, mede door de vakantieperiode, nog niet echt bij de supporters van SC Heerenveen. Tot dusver is slechts de helft van het uitvak verkocht voor Derby van het Noorden, zo meldt SC Heerenveen via de officiële kanalen. Op dit moment zijn er 550 van de 1068 beschikbare plekken verkocht.

Update: Het uitvak van SC Heerenveen is voor de uitwedstrijd tegen FC Groningen toch aardig gevuld. De teller stond afgelopen dinsdag nog op 550 verkochte kaarten, maar inmiddels zijn er ruim 720 tickets verkocht. Dat meldt SC Heerenveen op de officiële website.

Update II: Luuc Eisenga laat via Twitter weten dat er bijna 900 kaarten verkocht zijn voor de wedstrijd van zondag. Klasse! 

De kaartverkoop loopt tot vrijdagmiddag 17.00 uur. Het duel in het Noordlease Stadion begint zondagmiddag om 16.45 uur.

Overzicht

Reacties (27)

  • Avatar
    Vakkie28 - 8 augustus 2017 om 14:57

    Ik had mijn vriendin nog gevraagd of we de vakantie konden annuleren, tevergeefs.
    Ik had TUI nog gevraagd om een dag vertraging, tevergeefs

    Dus helaas mis ik het begin, maar gelukkig blijft het voetbal er wel :)

  • Avatar
    Qwertt - 8 augustus 2017 om 16:26

    Gaat niet zo goed bij Groningen. Begroting terug van 18,35 naar 16,5 en daar nog een tekort op van 2,2. Dat is eigenlijk best schokkend.

  • Avatar
    superfrysk - 8 augustus 2017 om 16:32

    Liever 3 punten dan vol uitvak

  • Avatar
    ont - 8 augustus 2017 om 16:50

    Ben der bij zondag

  • Avatar
    wouterdr - 8 augustus 2017 om 17:03
    ont zegt:

    Ben der bij zondag

    Ik ook!

  • Avatar
    Arjeen - 8 augustus 2017 om 17:10

    Tuurlijk zijn we er bij

  • Avatar
    ppeterr123 - 8 augustus 2017 om 18:35

    Ik ben er ook bij zondag, kan helaas de eerste thuiswedstrijd er niet bij zijn, dan zit in lekker in het zonnetje in Rabat

  • Avatar
    superfrysk - 8 augustus 2017 om 19:16
    ppeterr123 zegt:

    Ik ben er ook bij zondag, kan helaas de eerste thuiswedstrijd er niet bij zijn, dan zit in lekker in het zonnetje in Rabat

    Liever thuis in ALS erbij ,dan in halve Duitsland .

  • Avatar
    klaas rudmer - 8 augustus 2017 om 20:30

    Zondag ben ik er bij, daarna moet ik helaas 2 wedstrijden missen

  • Avatar
    ppeterr123 - 9 augustus 2017 om 13:00
    superfrysk zegt:

    Liever thuis in ALS erbij ,dan in halve Duitsland .

    Mee eens, alleen een bruiloft in Marokko overslaan wordt mij wat te gortig :p

  • Avatar
    Arjeen - 10 augustus 2017 om 16:52

    Kijk dat schiet op. Nog een paar extra en uitval zit \'gewoon\' weer vol

  • Avatar
    SuperFriess - 10 augustus 2017 om 16:54
    Arjeen zegt:

    Kijk dat schiet op. Nog een paar extra en uitval zit \'gewoon\' weer vol

    Vol wordt lastig helaas. Wel mooi dat er nog wat bij zijn gekomen, zal morgen ook nog wel wat verkocht worden. Klote dat het in de vakantie valt. Zelf ben ik er trouwens wel bij :)

  • Avatar
    Mackan68 - 10 augustus 2017 om 17:29

    Oh dat is lekker zeg!! Kijken of we de 800 nog kunnen benaderen. Zou enorm goed zijn i.v.m de vakantietijd! Forza Heerenveen!!

  • Avatar
    Bonifatius - 10 augustus 2017 om 17:36

    Heeft Iemand trouwens enig idee op hoeveel seizoenskaarten we nu zitten ?

  • Avatar
    superfrysk - 10 augustus 2017 om 18:11

    Treie punten, mear yn ut Utfak dan thus grinzzers yn \'PLeuroborg \' kom op Us SC H. Fryslan boppe, Grijs yn e groppe

  • Avatar
    Albert - 10 augustus 2017 om 20:16

    Ik ben der bij! Hoppa!

  • Avatar
    superfrysk - 10 augustus 2017 om 20:38
    Bonifatius zegt:

    Heeft Iemand trouwens enig idee op hoeveel seizoenskaarten we nu zitten ?

    Dik 13.000

  • Avatar
    Bonifatius - 10 augustus 2017 om 20:59
    superfrysk zegt:

    Dik 13.000

    Poeh, dat valt me nog niet mee

  • Avatar
    breuertje - 10 augustus 2017 om 23:43

    Koop er morgen nog ff 2 kaarten bij!

  • Avatar
    FeanYme - 11 augustus 2017 om 11:54

    Inmiddels 800!

Nieuwe media

-->