''Hoop dat er nog wel een speler met toegevoegde waarde bij komt''

17 juli 2017 om 16:31 | Bron: Friesch Dagblad ''Hoop dat er nog wel een speler met toegevoegde waarde bij komt''

SC Heerenveen wil komend seizoen weer negentig minuten lang gas kunnen geven. Dat lukt Reza Ghoochannejhad, die nog interlands met Iran speelde, momenteel nog niet. De topscorer van vorig seizoen speelde daarom afgelopen zaterdag tegen NEC maar een half uur mee bij de Friezen.

"We hebben veel loopwerk gedaan, want we willen zo fit mogelijk aan de competitie beginnen", zegt Reza in gesprek met het Friesch Dagblad. "En de komende week spelen we nog twee wedstrijden, dus mijn kansen komen nog wel."

De spits verwacht niet dat de ploeg al compleet is. "Ik hoop dat er nog wel wat bij komt. Een speler met een toegevoegde waarde", aldus Reza, die bijval krijgt van trainer Jurgen Streppel. "Ik verwacht niet dat we de basiself aan het werk hebben gezien", liet Streppel weten. "Het is afwachten wat er de komende week gaat gebeuren en tot die tijd proberen we met deze groep naarvastigheden te gaan."

Overzicht

Reacties (9)

  • Avatar
    OneLoveSCH - 17 juli 2017 om 16:44

    Linksback, rechtsback, centrale verdediger, 2x buitenspeler en een back up voor Schaars. Het is erg veel maar er is ook erg veel vertrokken.

  • Avatar
    bosse - 17 juli 2017 om 16:49

    Waarom back up schaars? We hebben genoeg mogelijkheden op het middenveld. Als je back up voor schaars haalt, moet hij dus minimaal evengoed zijn. Of te wel een basisklant. Dat gaat dan ten koste van kobayashi of van Amersfoort of van odegaard. Dat gaat dus niet gebeuren

  • Avatar
    OneLoveSCH - 17 juli 2017 om 16:52
    bosse zegt:

    Waarom back up schaars? We hebben genoeg mogelijkheden op het middenveld. Als je back up voor schaars haalt, moet hij dus minimaal evengoed zijn. Of te wel een basisklant. Dat gaat dan ten koste van kobayashi of van Amersfoort of van odegaard. Dat gaat dus niet gebeuren

    Wie is dan de back-up voor Schaars? Aanvallend ingestelde middenvelders hebben we genoeg.

  • Avatar
    Mackan68 - 17 juli 2017 om 17:50
    bosse zegt:

    Waarom back up schaars? We hebben genoeg mogelijkheden op het middenveld. Als je back up voor schaars haalt, moet hij dus minimaal evengoed zijn. Of te wel een basisklant. Dat gaat dan ten koste van kobayashi of van Amersfoort of van odegaard. Dat gaat dus niet gebeuren

    De back-ups voor Schaars hebben vorig seizoen nou niet echt laten zien van hetzelfde niveau te zijn vind je wel? Het aantrekken van een backup hoeft niet ten koste te gaan van Yuki, van Amersfoort of Ødegaard aangezien het Stijn is die bij een blessure eventueel vervangen zou moeten worden.

  • Avatar
    Ninadj14 - 17 juli 2017 om 18:29

    We hebben geen verdedigende middenvelders toch? Dus dan lijkt het me ook handig inderdaad dat er zo\'n speler komt. Een jonge speler die Schaars misschien kan vervangen als hij stopt. Of is die Bruijn een verdedigende middenvelder? Niet dat het uitmaakt, die zal denk ik geen kans krijgen

  • Avatar
    simjor - 17 juli 2017 om 21:11

    Enkel twee echt sterkte backs halen die boven alles weten hoe te verdedigen... voor de rest hebben we mogelijkheden genoeg voor het middenveld en de aanval.

  • Avatar
    simjor - 17 juli 2017 om 22:09

    Zou het een geweldige stunt vinden als we Jorrit Hendrix van PSV zouden weten over te nemen.
    Woudenberg van Feyenoord en Dijkstra van Ajax.

    Met de verkoop van st.Juste en Larsson moet dat kunnen.

    Schaars dient dan ook nog als backup voor onze centrale verdedigers.

  • Avatar
    feaner - 17 juli 2017 om 22:36
    OneLoveSCH zegt:

    Linksback, rechtsback, centrale verdediger, 2x buitenspeler en een back up voor Schaars. Het is erg veel maar er is ook erg veel vertrokken.

    als je toch bezig bent, doe ronaldo en messi er ook nog ff bij

  • Avatar
    Mackan68 - 17 juli 2017 om 22:41
    Ninadj14 zegt:

    We hebben geen verdedigende middenvelders toch? Dus dan lijkt het me ook handig inderdaad dat er zo\'n speler komt. Een jonge speler die Schaars misschien kan vervangen als hij stopt. Of is die Bruijn een verdedigende middenvelder? Niet dat het uitmaakt, die zal denk ik geen kans krijgen

    Bruijn zou misschien wel die positie in kunnen vullen, maar net zoals met Namli vind ik hem vooral aanvallend te veel kwaliteit hebben om van achteruit te moeten voetballen. Ik vond hem bij de beloftes juist altijd goed als hij in de 16 kwam. Dan gebeurde er altijd wat!

Nieuwe media

-->