BIZAR! Larsson ontbreekt bij elftalfoto SC Heerenveen: ''Hij wil niet''

17 juli 2017 om 14:50 | Bron: FOX Sports BIZAR! Larsson ontbreekt bij elftalfoto SC Heerenveen: ''Hij wil niet''

De selectie van SC Heerenveen poseert vandaag voor de jaarlijkse elftalfoto, maar Sam Larsson schittert door afwezigheid. "Hij wil niet op de foto", legt Jurgen Streppel uit in gesprek met FOX Sports-verslaggever Pascal Kamperman.

Larsson, die zich vorige week al ziek meldde in aanloop naar het trainingskamp van de Friezen, aast op een transfer en staat in de belangstelling van verschillende clubs. Volgens Kamperman heeft SC Heerenveen echter nog geen akkoord met een geïnteresseerde club.

Jerry St. Juste, die in de belangstelling staat van Feyenoord en zelfs al een persoonlijk akkoord zou hebben met de landskampioen, is wel gewoon aanwezig en staat daardoor dus ook op de (eerste) elftalfoto. "Maar deal met Feyenoord is bijna rond", besluit Kamperman op Twitter. 

Overzicht

Reacties (44)

  • Avatar
    breuertje - 17 juli 2017 om 14:52

    Droeftoeter eerste klas.

    Verkopen voor de hoofdprijs als het kan en anders kan meneer larsson mooi plaats nemen op de tribune

  • Avatar
    Struisvogel - 17 juli 2017 om 14:54

    Meneer heeft wel zijn trekjes, wat een diva.

  • Avatar
    spettervanpette - 17 juli 2017 om 14:55

    Haha ik kan er niks aan doen maar ik schiet er van in de lach. Het wordt toch hoe langer hoe gekker. Hij wil niet op de foto, stel je voor een foto, zat zijn haar niet goed vanochtend.

  • Avatar
    FrisianX- - 17 juli 2017 om 14:59

    Mooiere foto

  • Avatar
    buly - 17 juli 2017 om 15:03

    Ach, die opmerkingen van Streppel kan je ook niet altijd serieus nemen, wie weet komt vanmiddag of vanavond wel naar voren dat hij ergens in het buitenland zit voor onderhandelingen.

  • Avatar
    Daffy - 17 juli 2017 om 15:05

    Nu maar eens heel consequent zijn! Op de tribune zetten dit ventje. Dan levert hij maar niks op. Aanpakken! Zeker niet door geld laten en leiden of dat hij de beste is op die plek! Belachelijk

  • Avatar
    Daffy - 17 juli 2017 om 15:05

    Nu maar eens heel consequent zijn! Op de tribune zetten dit ventje. Dan levert hij maar niks op. Aanpakken! Zeker niet door geld laten en leiden of dat hij de beste is op die plek! Belachelijk

  • Avatar
    Ninadj14 - 17 juli 2017 om 15:05

    Moet je je vooral zo gaan gedragen zeg. Dan gaan clubs nog meer twijfelen. En erg ondankbaar richting Heerenveen want zo gaat zijn prijskaartje eerder naar beneden dan omhoog. Hopelijk wordt hij snel verkocht, nu is hij alleen maar iemand die in de weg loopt.



    En wat staan er weinig spelers op de teamfoto zeg. Nu wordt het nog duidelijker hoeveel spelers er zijn vertrokken

  • Avatar
    Massi - 17 juli 2017 om 15:09

    St. Juste gedraagt zich hier zoals het hoort: netjes en professioneel. Sam Larsson is een over paard getilde vedette... Snap ook niet dat zijn omgeving hem hierin niet adviseert, ook Celta en andere clubs zullen dit soort dingen mee krijgen.

  • Avatar
    bosse - 17 juli 2017 om 15:11
    Ninadj14 zegt:

    Moet je je vooral zo gaan gedragen zeg. Dan gaan clubs nog meer twijfelen. En erg ondankbaar richting Heerenveen want zo gaat zijn prijskaartje eerder naar beneden dan omhoog. Hopelijk wordt hij snel verkocht, nu is hij alleen maar iemand die in de weg loopt.



    En wat staan er weinig spelers op de teamfoto zeg. Nu wordt het nog duidelijker hoeveel spelers er zijn vertrokken

    Valt wel mee, staan nauwelijks beloften op de foto. Als die er bij staan, staat er al wat meer op de foto.

  • Avatar
    feanfan_01 - 17 juli 2017 om 15:12

    Hij is er gewoon klaar mee en wil graag weg... Dat is prima, maar gedraag je dan ook gewoon als een prof. Hoe beter jij je gedraagt, hoe meer mensen het je gunnen en clubs een positiever beeld van je hebben. Hij maakt hier alleen inbreuk op zijn eigen imago. Zelf weten. Komt er geen club met het juiste bedrag dan blijf je hier gewoon en wordt het alleen maar erger.

  • Avatar
    Geri - 17 juli 2017 om 15:14

    Achja als je ook geen rugnummer krijgt kan ik me er wel iets bij voorstellen. Transfer zal vanzelf wel komen.

  • Avatar
    Yuki - 17 juli 2017 om 15:14

    Pisventje

  • Avatar
    MrFrankLegs - 17 juli 2017 om 15:15
    Daffy zegt:

    Nu maar eens heel consequent zijn! Op de tribune zetten dit ventje. Dan levert hij maar niks op. Aanpakken! Zeker niet door geld laten en leiden of dat hij de beste is op die plek! Belachelijk

    Ach ja dan maar een paar miljoen minder. En daarna klagen dat we geen versterkingen kunnen halen?

  • Avatar
    MrFrankLegs - 17 juli 2017 om 15:16
    buly zegt:

    Ach, die opmerkingen van Streppel kan je ook niet altijd serieus nemen, wie weet komt vanmiddag of vanavond wel naar voren dat hij ergens in het buitenland zit voor onderhandelingen.

    Ook Gerry Hamstra bevestigd dit.

  • Avatar
    alex66 - 17 juli 2017 om 15:27

    Wat een heerlijke simpele opmerkingen weer hier op dit forum. Niemand heeft schijnbaar in de gaten dat er momenteel een pats stelling is tussen Heerenveen en een kopende partij waar ook Sam graag heen wil. Alleen omdat heerenveen tot nu toe zijn poot stijf houdt is Sam nog 'gewoon' speler van Heerenveen maar is hij nu op dit moment de dupe tussen de past stelling tussen de beide clubs. En natuurlijk zal hij geen minuut meer voor heerenveen spelen maar nu gaat het erom wat voor beide partijen een reel transfer som zal zijn.

  • Avatar
    Directrood - 17 juli 2017 om 15:30

    Laat de jongen lekker met rust we weten niet alles. Er zal wel iets spelen en mischien houdt Heerenveen zich niet aan de afspraken.

  • Avatar
    speedy - 17 juli 2017 om 15:32

    Ehmm, 19 selectiespelers (waarvan 3 keepers) en 15 stafleden.......nog even en we kunnen beter met de technische staf gaan voetballen.....volgens mij kan er wel wat bij!

  • Avatar
    Leeuwfean - 17 juli 2017 om 15:36

    Valt me wel op dat ze niet recht in de camera kijken, st Juste heeft zijn handen zelfs voor zijn ogen.
    De echte officiële foto komt nog, dat wel.

    Wat betreft Larsson, vorig jaar zei hij al bij het intervieuw van Simon van VI over naar een andere club gaan ( toen had Atalanta belangstelling) " Is's all about the money" en nu baalt ie dat het weer zo is.
    Niettemin moet ie daar gewoon gaan staan, hij heeft toch met die jongens gevoetbald notabene.
    Het is niet zo dat ie ineens meer verkocht zou worden.

  • Avatar
    OneLoveSCH - 17 juli 2017 om 15:39

    Larsson moet niet zo zielig doen. Krijgt elke maand een prima salaris, de club heeft destijds behoorlijk in de buidel getast en hem het vertrouwen gegeven bij een club buiten Zweden en nu kijkt hij er raar van op dat we hem niet voor een fooi verkopen. Zal uiteindelijk wel vertrekken voor 6 miljoen.

Nieuwe media

-->