'St. Juste bereikt persoonlijk akkoord met Feyenoord'

17 juli 2017 om 12:09 | Bron: RTV Noord 'St. Juste bereikt persoonlijk akkoord met Feyenoord'

Jermiah St. Juste lijkt definitief te vertrekken bij SC Heerenveen. Zijn zaakwaarnemer heeft aan RTV Noord gemeld dat de verdediger een persoonlijk akkoord heeft bereikt met Feyenoord.

SC Heerenveen en Feyenoord moeten nog wel tot overeenstemming komen over de transfersom. St. Juste heeft nog een eenjarig contract in het Abe Lenstra Stadion, maar SC Heerenveen heeft de mogelijkheid om de verbintenis met twee seizoenen te verlengen. Feyenoord moet daardoor diep in de buidel tasten. De Rotterdammers waren eerder echter wel bereid om zes miljoen euro voor AZ-verdediger Derrick Luckassen te betalen.

De komende dagen moet duidelijk worden of SC Heerenveen en Feyenoord elkaar kunnen vinden. St. Juste wil zelf dolgraag de overstap naar Feyenoord maken. Hij kan in Rotterdam de opvolger van Terence Kongolo, die naar AS Monaco vertrok, worden.

Overzicht

Reacties (27)

  • Avatar
    Struisvogel - 17 juli 2017 om 12:10

    Dat is rap rond dus. Hoop nu dat Woudenberg onze kant op komt, zijn we ook klaar op de linksback.

  • Avatar
    HenkVeerman - 17 juli 2017 om 12:10

    Erg jammer!

  • Avatar
    Feanfan 1992 - 17 juli 2017 om 12:10

    Ben godverdomme net wakker en dan lees ik dit 3 miljoen en Woudenberg of 2.5 en Bilal zou ik zeggen of als het echt kan 1.5 en Bilal en woudenberg

  • Avatar
    Samir Fazli - 17 juli 2017 om 12:11
    Feanfan 1992 zegt:

    Ben godverdomme net wakker en dan lees ik dit 3 miljoen en Woudenberg of 2.5 en Bilal zou ik zeggen of als het echt kan 1.5 en Bilal en woudenberg

    Laat Bilal maar in Rotterdam

  • Avatar
    OneLoveSCH - 17 juli 2017 om 12:12

    Persoonlijk akkoord wil nog niet zeggen dat de clubs er uit zijn.

  • Avatar
    Struisvogel - 17 juli 2017 om 12:14
    OneLoveSCH zegt:

    Persoonlijk akkoord wil nog niet zeggen dat de clubs er uit zijn.

    De club zou St Juste denk ik geen toestemming verlenen om te gaan onderhandelen over een contract als ze denken dat ze er niet uitkomen. De interesse moet zeer serieus zijn en er moet dan al wel een goed bod liggen.

    Dit komt gewoon rond.

  • Avatar
    Feanfan 1992 - 17 juli 2017 om 12:14

    Als we Woudenberg er bij krijgen helemaal mooi hopelijk krijgen we dan nog 3miljoen kun je daar een goede en talentvolle linksvoor van halen en dan van de eigenbegroting nog een rechtsachter zitten wij weer gebakken

  • Avatar
    Meertje - 17 juli 2017 om 12:14
    OneLoveSCH zegt:

    Persoonlijk akkoord wil nog niet zeggen dat de clubs er uit zijn.

    Iig dat het verschil overbrugbaar is.

  • Avatar
    Vak411 - 17 juli 2017 om 12:17

    Mooi laten gaan, had mij afgelopen seizoen al wat teveel pijntjes. We hebben verdedigers nodig waar we op kunnen bouwen.



    Mochten ze Woudenberg in de deal kunnen betrekken dat juich ik dat uitermate toe. 3/4 miljoen plus een doorverkooppercentage graag.

  • Avatar
    OneLoveSCH - 17 juli 2017 om 12:18

    Ben zeer benieuwd wat Heerenveen vraagt voor hem. Feyenoord wilde Luckassen voor 6 miljoen, dan is de vraag is St Juste veel minder waard dan Luckassen?

  • Avatar
    Ninadj14 - 17 juli 2017 om 12:20
    Feanfan 1992 zegt:

    Als we Woudenberg er bij krijgen helemaal mooi hopelijk krijgen we dan nog 3miljoen kun je daar een goede en talentvolle linksvoor van halen en dan van de eigenbegroting nog een rechtsachter zitten wij weer gebakken

    En nog een centrale verdediger als St. Juste vertrekt. Want anders hebben we weer geen goede vervangers voor de basis. Dan krijgen we straks hetzelfde gezeik als vorig seizoen. Al zullen er dan minder domme (rode) kaarten volgen, dus minder schorsingen.

  • Avatar
    conimex - 17 juli 2017 om 12:27

    Voor 0,01 % van de transfersom breng ik hem ! Toch schappelijk !

  • Avatar
    Vak411 - 17 juli 2017 om 12:29

    Off: Rabobank verlengt contract tot 2020!



    Mooi stap voor de club! Na de Heeren van Rinsma, weer een grote sponsor langer weten te binden.



    Ben wel benieuwd hoe groot het gat nu is tussen verlies en structureel gezond. Hoe sneller de club weer groene cijfers schrijft, hoe eerder de weg naar boven kan worden ingezet.

  • Avatar
    Feanfan 1992 - 17 juli 2017 om 12:32

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik van Aken en hoegh een erg goed duo vind dus veel zouden we ook niet meer aan st juste hebben als verdedigende middenvelder komt hij niet tot zijn recht en op de backs vind ik het allemaal erg weinig

  • Avatar
    feanfan_01 - 17 juli 2017 om 12:37

    Dus dan worden Schmidt en Pierie de vervangers voor Hoegh en Van Aken. Alleen hebben we geen backs... Dus er moet sowieso 2 backs komen en dan kun je rouleren tijdens blessures of schorsingen. St. Juste, Cavlan en Larsson verkopen en daarvoor kunnen we 2 backs en een buitenspelen halen. Plus houden we reserves open om evt. Buitenkansjes binnen te halen.

  • Avatar
    bosse - 17 juli 2017 om 12:41

    Voor 8 miljoen mag hij zeker vertrekken. Alles onder de 6 miljoen zou jammer zijn. Aangezien hij best veel groeipotentie heeft Zal hij denk ik alleen in waarde stijgen. Als hij dan na 2 jaar Feyenoord voor 10/15 miljoen vertrekt maakt feyenoord wel veel winst

  • Avatar
    Vak411 - 17 juli 2017 om 12:50

    Dit wordt de 17e speler die vertrekt dit seizoen? En 2 zijn er bij gekomen.



    Op salaris besparen ze sowieso een hoop, op basis daarvan is het structurele tekort op dit moment wel weg Schat ik.



    Natuurlijk zijn er 6 jeugdspelers doorgeselecteerd, maar dezen hadden al een contract en dus een salaris.

  • Avatar
    Feanfan 1992 - 17 juli 2017 om 12:52
    feanfan_01 zegt:

    Dus dan worden Schmidt en Pierie de vervangers voor Hoegh en Van Aken. Alleen hebben we geen backs... Dus er moet sowieso 2 backs komen en dan kun je rouleren tijdens blessures of schorsingen. St. Juste, Cavlan en Larsson verkopen en daarvoor kunnen we 2 backs en een buitenspelen halen. Plus houden we reserves open om evt. Buitenkansjes binnen te halen.

    Bijker heeft ook nog niks gevonden kunnen we die niet nog een aanbieding doen

  • Avatar
    bennieeee - 17 juli 2017 om 12:56

    6 miljoen en Woudenberg klinkt als goud. Dan Dumfries en van Drongelen halen van Sparta. Floranus van Sparta inplaats van Woudenberg mag ook trouwens.

    Dan houd je nog wel 3 miljoen over. Larsson gaat ook nog wel, haal je Ahannach nog en ben je al een stuk verder weer.

  • Avatar
    bosse - 17 juli 2017 om 12:59
    Vak411 zegt:

    Dit wordt de 17e speler die vertrekt dit seizoen? En 2 zijn er bij gekomen.



    Op salaris besparen ze sowieso een hoop, op basis daarvan is het structurele tekort op dit moment wel weg Schat ik.



    Natuurlijk zijn er 6 jeugdspelers doorgeselecteerd, maar dezen hadden al een contract en dus een salaris.

    Van de 17 spelers, waren er 4 verhuurd, was er 1 gehuurd, en hebben er 4 geen minuut in het eerste gespeeld.



    alleen mulder, slagveer, marzo, namli en bijker hadden een niveau dat je nu mist.



    Voor Mulder is Hahn gekomen.

    Voor Namli hebben we genoeg middenvelders.( zoals Vlap)

    Voor Marzo en Bijker moet nog wat komen.

    En Slagveer kan ook opgevangen worden.



    Dus op de back posities na, gaat het nig goed deze periode.

Nieuwe media

-->