'St. Juste nadrukkelijk in beeld bij landskampioen Feyenoord'

17 juli 2017 om 07:45 | Bron: De Telegraaf 'St. Juste nadrukkelijk in beeld bij landskampioen Feyenoord'

Landskampioen Feyenoord focust zich bij het versterken van de selectie vooral op spelers in de Eredivisie. De club hoopt SC Heerenveen-verdediger Jeremiah St. Juste op zeer korte termijn aan haar selectie toe te kunnen voegen, meldt De Telegraaf maandagochtend.

De 20-jarige mandekker moet in Rotterdam een optie worden voor het hart van de defensie, al kan hij ook als controlerende middenvelder uit de voeten. Volgens de ochtendkrant is Feyenoord de onderhandelingen met de Friezen gestart en moet het de komende dagen duidelijk worden of St. Juste haalbaar is.

Een probleem voor Feyenoord is echter wel dat SC Heerenveen een flink bedrag verwacht voor St. Juste, die nog een contract heeft tot medio 2018. De Friezen hebben echter nog een tweejarige optie in zijn contract, waardoor hij in principe nog tot 2020 vast ligt. St. Juste werd afgelopen seizoen nog begeerd door Hamburger SV, maar mocht destijds niet weg. De speler zou zelf een overstap naar Feyenoord idealer vinden.

Overzicht

Reacties (10)

  • Avatar
    4free - 17 juli 2017 om 08:39

    Als we een leuk bedrag kunnen ontvangen, lekker laten gaan. Ik blijf het toch wel zeggen; Het wordt nu wel eens tijd om zelf ook weer een aantal spelers aan te trekken. Mocht St. Juste vertrekken dan zal Heerenveen nog 3 verdedigers moeten aantrekken. Afgelopen zaterdag de wedstrijd tussen Heerenveen-NEC bezocht. Hier kan men wel concluderen dat beide backposities zeer matig zijn. Het zou toch fijn zijn dat de selectie voor de start van de competitie klaar is?

  • Avatar
    Ninadj14 - 17 juli 2017 om 08:40

    Minstens 4 miljoen betalen Feyenoord (of andere clubs). Groot talent en een lang contract. Heeft misschien wel zijn dip gehad afgelopen seizoenshelft, en het kan heel goed zijn dat hij zo weer een stuk beter gaat spelen. Ik zie hem toch het liefst nog een jaartje blijven, en ik denk ook dat dat verstandig zou zijn voor hem zelf.

  • Avatar
    Massi - 17 juli 2017 om 08:55

    St. Juste is in potentie misschien wel de beste speler in onze selectie (buiten de gehuurde Odegaard) maar heeft het afgelopen halfjaar laten zien dat hij nog veel te leren heeft. Ik heb echter het idee (en ook vergelijkbare verhalen opgevangen) dat hij daar zelf heel anders over denkt.

    Als het goed gaat, loopt Jerry voorop maar als het minder gaat is hij een van de eersten die afhaakt met pijntjes. Althans, dat is de kritiek op hem van de technische staf als ik het mag geloven. Wat dat betreft is een vertrek voor een mooie prijs misschien niet zo verkeerd.

    Ik reken dan wel op een transferbedrag van minstens zes miljoen euro.

  • Avatar
    Grind17 - 17 juli 2017 om 09:10

    Een stap naar feyenoord is voor St. Juste een mooie en wat mij betreft ook logische. Niet zo als afgelopen seizoen naar een club als Hsv. Laat het daar maar zien bij de Landskampioen. Hoger niveau, meer druk, meer wedstrijden. Eens dat hij ook nog een jaar bij fean zou kunnen blijven, maar deze transfer zou ik hem van harte gunnen.



    Samen met Larsson jongens die de knop al hebben omgezet om te vertrekken. Tijd om ze te laten gaan en te cashen. Kunnen wij ons versterken met strijdlustige en enthousiaste nieuwe spelers.

  • Avatar
    faas - 17 juli 2017 om 09:10

    Hoegh is de vervanger voor StJuste.maar idd op rechts hebben we geen dubbele bezetting. Dumfries is een optie

  • Avatar
    feanfan 2015 - 17 juli 2017 om 09:17

    Off topic: die elmas gaat naar Turkije

  • Avatar
    Meertje - 17 juli 2017 om 10:25

    Riedewald voor 9 miljoen naar Engeland... ik denk dat Feyenoord niet meer dan 3 wil betalen. No deal zou ik zeggen. Volgens mij heeft hij nog een lang contract. Volgend seizoen kun je hem ook nog wel kwijt voor hetzelfde bedrag of misschien nog wel meer.

  • Avatar
    OneLoveSCH - 17 juli 2017 om 11:35

    4 miljoen + Woudenberg?

  • Avatar
    FrisianX- - 17 juli 2017 om 11:36

    Feyenoord heeft tot nu toe meer dan genoeg gecashed voor een redelijk bod. En anders blijft die nog maar n jaartje.

  • Avatar
    Struisvogel - 17 juli 2017 om 12:06

    Linksom of rechtsom, je gaat zo'n jongen ook niet houden als ie zelf niet wil. Toch is het jammer dat hij zijn potentie nooit echt over lange tijd heeft kunnen laten zien. Zonde.

Nieuwe media

-->