Cavlan houdt alle opties open: ''Het is een mooie club, maar er speelt meer''

16 juli 2017 om 10:53 | Bron: Omroep Gelderland Cavlan houdt alle opties open: ''Het is een mooie club, maar er speelt meer''

Hoewel NEC's technisch directeur Remco Oversier de deur voor Caner Cavlan al leek dicht te hebben gegooid, sluit de 25-jarige verdediger nog geen enkele club uit. Ook NEC niet. "Ik houd alle opties open. Ik zou best willen, maar liever speel ik op het hoogste niveau", bekent Cavlan in gesprek met Omroep Gelderland.

"Maar ik heb NEC zeker niet afgeschreven. Het is een mooie club, maar er speelt nog meer", vervolgt Cavlan, die in Heerenveen vooralsnog wordt gezien als eerste linksback maar met zijn reacties laat zien dat hij weinig vertrouwen voelt van trainer Jurgen Streppel.

Het afgelopen seizoen kwam hij voor rust amper in actie bij de Friezen en zodoende werd hij de eerste vijf maanden van dit jaar verhuurd aan de Turkse tweedeklasser Sanliurfaspor. Naast NEC zouden ook VVV-Venlo en het Turkse Manisaspor nog altijd interesse in hem hebben.

 

Overzicht

Reacties (15)

  • Avatar
    Directrood - 16 juli 2017 om 11:26

    Denk aan je zelf en kies de beste optie en dat is niet Heerenveen zolang Streppel het voor het zeggen heeft.

  • Avatar
    Samaras - 16 juli 2017 om 11:28

    Die vertrekt ook nog wel. Streppel ziet het niet in hem zitten, anders was hij vorig seizoen al niet verhuurd. Waar blijft de scouting met de backs, je mag toch verwachten dat de lijstjes klaar liggen?

  • Avatar
    Struisvogel - 16 juli 2017 om 11:38
    Directrood zegt:

    Denk aan je zelf en kies de beste optie en dat is niet Heerenveen zolang Streppel het voor het zeggen heeft.

    Op welke positie moet Cavlan in onze basiself en waarom? Hij is naar mijn mening simpelweg niet goed genoeg om bij ons links achterin te spelen. Een Bijker is al een klasse beter, kun je nagaan.

    Denk dat het terecht is dat hij mag vertrekken en beter zijn heil kan zoeken in de tweede divisie van Turkije of bij NEC.

  • Avatar
    superfrysk - 16 juli 2017 om 13:14

    Als 2e optie wel handig ivm schorsing en of blessure

  • Avatar
    Directrood - 16 juli 2017 om 13:55
    Struisvogel zegt:

    Op welke positie moet Cavlan in onze basiself en waarom? Hij is naar mijn mening simpelweg niet goed genoeg om bij ons links achterin te spelen. Een Bijker is al een klasse beter, kun je nagaan.

    Denk dat het terecht is dat hij mag vertrekken en beter zijn heil kan zoeken in de tweede divisie van Turkije of bij NEC.

    Beste als (aanvallende) linksback.. met rug dekking van van Aken.

    Het is zo simpel....maar Streppel moet hem niet dus maakt hij geen kans.



    Noem eens een betere linksback die betaalbaar is voor Heerenveen.

  • Avatar
    Directrood - 16 juli 2017 om 13:56
    Samaras zegt:

    Die vertrekt ook nog wel. Streppel ziet het niet in hem zitten, anders was hij vorig seizoen al niet verhuurd. Waar blijft de scouting met de backs, je mag toch verwachten dat de lijstjes klaar liggen?

    Lijsten zat maar denk dat de meesten hopen op een betere club..

  • Avatar
    Struisvogel - 16 juli 2017 om 14:04
    Directrood zegt:

    Beste als (aanvallende) linksback.. met rug dekking van van Aken.

    Het is zo simpel....maar Streppel moet hem niet dus maakt hij geen kans.



    Noem eens een betere linksback die betaalbaar is voor Heerenveen.

    Bijker was al een veel betere back dan Cavlan is dus een vergelijkbare back met defensieve kwaliteiten lijkt me voor Heerenveen echt wel haalbaar. Ik zou zelf Woudenberg een prima optie vinden, wellicht zelfs op huurbasis wanneer dat jaartje net Pierie de kans geeft sterker te worden en het stokje over te nemen.

  • Avatar
    Feanfan 1992 - 16 juli 2017 om 14:07

    Tuurlijk is heerenveen bezig en het bestuur is dit seizoen erg stil overal over dat hebben we wel gezien met hoegh en hahn dus ik denk dat ze het wel voor elkaar krijgen maar er moet wel snel wat gebeuren

  • Avatar
    Directrood - 16 juli 2017 om 14:28
    Struisvogel zegt:

    Bijker was al een veel betere back dan Cavlan is dus een vergelijkbare back met defensieve kwaliteiten lijkt me voor Heerenveen echt wel haalbaar. Ik zou zelf Woudenberg een prima optie vinden, wellicht zelfs op huurbasis wanneer dat jaartje net Pierie de kans geeft sterker te worden en het stokje over te nemen.

    Bent u Streppel.

  • Avatar
    Directrood - 16 juli 2017 om 14:31
    Feanfan 1992 zegt:

    Tuurlijk is heerenveen bezig en het bestuur is dit seizoen erg stil overal over dat hebben we wel gezien met hoegh en hahn dus ik denk dat ze het wel voor elkaar krijgen maar er moet wel snel wat gebeuren

    Heel snel

  • Avatar
    feanfan_01 - 16 juli 2017 om 14:35
    Directrood zegt:

    Heel snel

    Ik snap niet Directrood waarom jij Cavlan zo verdedigd.... Jij bent meestal kritisch (en cynisch) op alle spelers. Maar Cavlan wil jij als linksback terwijl hij nooit heeft overtuigd in 2 jaar tijd. Als je hem nu laat spelen lever je dus gelijk kwaliteit in.

  • Avatar
    Directrood - 16 juli 2017 om 14:42
    feanfan_01 zegt:

    Ik snap niet Directrood waarom jij Cavlan zo verdedigd.... Jij bent meestal kritisch (en cynisch) op alle spelers. Maar Cavlan wil jij als linksback terwijl hij nooit heeft overtuigd in 2 jaar tijd. Als je hem nu laat spelen lever je dus gelijk kwaliteit in.

    Nee ben niet negatief..

    Wil gewoon een leuk team met goede spelers en natuurlijk elke week 3 punten.

    Ik vindt Cavlan momenteel de beste optie op de linksback positie.

    Als Heerenveen een betere linksback aankoopt dan snap ik dat heus wel.

  • Avatar
    Ninadj14 - 16 juli 2017 om 15:11

    Cavlan maar verkopen, want het is zonde voor hem om op de bank te zitten. Leuk persoon en speler, maar geen echte verdediger. En maar snel een linksback halen die verdedigend goed is. Ook moet er een rechtsback komen, en Schmidt op de bank. Die is ook gewoon niet goed genoeg voor de basis. Ben ook benieuwd naar de tegenstander op de open dag, daar hebben ze blijkbaar nog steeds niemand voor, dus het zal geen grote tegenstander zijn ben ik bang.

  • Avatar
    Struisvogel - 16 juli 2017 om 15:15
    Ninadj14 zegt:

    Cavlan maar verkopen, want het is zonde voor hem om op de bank te zitten. Leuk persoon en speler, maar geen echte verdediger. En maar snel een linksback halen die verdedigend goed is. Ook moet er een rechtsback komen, en Schmidt op de bank. Die is ook gewoon niet goed genoeg voor de basis. Ben ook benieuwd naar de tegenstander op de open dag, daar hebben ze blijkbaar nog steeds niemand voor, dus het zal geen grote tegenstander zijn ben ik bang.

    Als het een grote naam was geweest was dit natuurlijk al lang bekend, de open dag is toch een publiekstrekker. Ik denk dat ze blij mogen zijn met iedere fatsoenlijke club die in de buurt is en een potje wil spelen. Hoop toch op een redelijke tegenstander uit een groot land (Championship, onderin Ligue 1 of Bundesliga) en niet een of andere schopploeg uit Cyprus of Griekenland. Maar als de club zijn traditie voortzet wordt het weer een tweede divisionist uit Spanje, OSasuna ofzo.

  • Avatar
    Ninadj14 - 16 juli 2017 om 15:40
    Struisvogel zegt:

    Als het een grote naam was geweest was dit natuurlijk al lang bekend, de open dag is toch een publiekstrekker. Ik denk dat ze blij mogen zijn met iedere fatsoenlijke club die in de buurt is en een potje wil spelen. Hoop toch op een redelijke tegenstander uit een groot land (Championship, onderin Ligue 1 of Bundesliga) en niet een of andere schopploeg uit Cyprus of Griekenland. Maar als de club zijn traditie voortzet wordt het weer een tweede divisionist uit Spanje, OSasuna ofzo.

    Dit bedoelde ik ook met een \'grote\' club ;). Niet op een Jupiler league ofzo

Nieuwe media

-->