FOTO | SC Heerenveen-doelwit ondergaat medische keuring

13 juli 2017 om 17:04 | Bron: Twitter FOTO | SC Heerenveen-doelwit ondergaat medische keuring

Matthias Stingl wordt al enige tijd aan SC Heerenveen gelinkt. De rechtsback van Bayern München lijkt deze week definitief een transfer te maken naar een Nederlandse club.

Stingl pakte woensdagavond het vliegtuig van München naar Schiphol en reisde vandaag verder. De negentienjarige verdediger vertoefde vandaag in Utrecht, maar meldde zich aan het einde van de middag op Papendal. Stingl ondergaat op Papendal medische testen en daardoor lijkt Vitesse zijn nieuwe club te worden. De Arnhemmers hebben hun trainingslocatie op Papendal en zoeken nog een rechtsback naar het vertrek van Kelvin Leerdam en Kevin Diks.

Vitesse, dat nu op trainingskamp is in Oostenrijk, laat potentiële aanwinsten echter keuren in het Rijnstate Ziekenhuis in Arnhem. SC Heerenveen is daarentegen op trainingskamp in Hoenderloo en gebruikt Papendal dus wellicht als locatie voor de medische keuring. We wachten af...

Overzicht

Reacties (40)

  • Avatar
    The Dude - 13 juli 2017 om 17:16

    Achter het net vissen is ook een sport.... :D

  • Avatar
    Grind17 - 13 juli 2017 om 17:21

    Lijkt mij toch dat hij dan niet naar Fean komt. Dat doe je neem ik aan altijd met je vaste medisch staf. Zo groot is Nederland ook weer niet om even op en neer te rijden.

  • Avatar
    bosse - 13 juli 2017 om 17:22
    Grind17 zegt:

    Lijkt mij toch dat hij dan niet naar Fean komt. Dat doe je neem ik aan altijd met je vaste medisch staf. Zo groot is Nederland ook weer niet om even op en neer te rijden.

    Medische staf zal denk ook mee zijn oo kamp.

  • Avatar
    Directrood - 13 juli 2017 om 17:34

    Niet helemaal.waar, vitesse.spelers worden ook gekeurd op.papendaal.

  • Avatar
    MrFrankLegs - 13 juli 2017 om 17:37
    The Dude zegt:

    Achter het net vissen is ook een sport.... :D

    Dan kan je pas doen als er je daadwerkelijk mee bezig was.

  • Avatar
    FrisianPride - 13 juli 2017 om 17:41

    Beter verwijderen jullie die laatste foto van Stindl (dat twitter bericht van ene martin). Dit is jammergenoeg fake, dat is namelijk zijn broer Johannes Stindl

  • Avatar
    Ronald1993 - 13 juli 2017 om 17:43

    Zoals eerder aangegeven heeft Vitesse Fakanty Dabo al gehuurd van Chelsea, dat is een rechtsback en de aanvoerder van Jong Chelsea. Dus ik weet niet of die wel zo hard op zoek zijn naar een rechtsback.

  • Avatar
    OneLoveSCH - 13 juli 2017 om 17:51
    Ronald1993 zegt:

    Zoals eerder aangegeven heeft Vitesse Fakanty Dabo al gehuurd van Chelsea, dat is een rechtsback en de aanvoerder van Jong Chelsea. Dus ik weet niet of die wel zo hard op zoek zijn naar een rechtsback.

    Vitesse zoekt nog wel een back denk ik. Ze zijn met Leerdam en Diks twee rechtsbacks kwijtgeraakt en ze hebben er nu 1 voor teruggekregen.

  • Avatar
    feanfan_01 - 13 juli 2017 om 17:53

    Waarom zou Stingl dan Heerenveen volgen op Instagram en bijv. Niet Vitesse?

  • Avatar
    Directrood - 13 juli 2017 om 18:03
    zegt:

    Reza. Larsson.Veerman. en aanwinst Grot van NEC , allemaal op.de bank ?

  • Avatar
    OneLoveSCH - 13 juli 2017 om 18:06
    Directrood zegt:

    Reza. Larsson.Veerman. en aanwinst Grot van NEC , allemaal op.de bank ?

    Aanwinst Grot?

  • Avatar
    Directrood - 13 juli 2017 om 18:26
    OneLoveSCH zegt:

    Aanwinst Grot?

    Schijnt ook op doorreis te zijn richting :-)

  • Avatar
    Ninadj14 - 13 juli 2017 om 18:27

    Zou wel een vreemde wending zijn, aangezien alles er op wees dat hij naar Heerenveen zou gaan, en niets er op wees dat hij naar Vitesse gaat. Zal wel zijn omdat ze daar in de buurt op trainingskamp zijn, kan hij gelijk aansluiten bij de selectie.

  • Avatar
    OneLoveSCH - 13 juli 2017 om 18:27
    Directrood zegt:

    Schijnt ook op doorreis te zijn richting :-)

    Vernomen van een goede bron of puur eigen speculatie? Aangezien Heerenveen weinig loslaat. Ik zou overigens niet echt warm worden van Grot. Beperkte voetballer die alleen groot en sterk is.

  • Avatar
    Struisvogel - 13 juli 2017 om 18:39

    Lijkt me een logische en prima aanwinst

  • Avatar
    sibbele - 13 juli 2017 om 18:44
    MrFrankLegs zegt:

    Dan kan je pas doen als er je daadwerkelijk mee bezig was.

    Juist ja !, zal wel Vittesse worden .. ..wellicht even een belletje plegen met Arjen Robben?, die weet denk wel wat meer. (-;

  • Avatar
    Mackan68 - 13 juli 2017 om 18:50
    zegt:

    Waarom zou Pelle ineens in de spits moeten terwijl Reza vorig seizoen topscorer was?
    Met spelers als Ødegaard, Zeneli en van Amersfoort maak je altijd wel een goal? Ik vraag me serieus af waar je deze wijsheid vandaan haalt. Omdat het alledrie bewezen goalgetters zijn ofzo?

  • Avatar
    Ninadj14 - 13 juli 2017 om 19:24
    Mackan68 zegt:

    Waarom zou Pelle ineens in de spits moeten terwijl Reza vorig seizoen topscorer was?
    Met spelers als Ødegaard, Zeneli en van Amersfoort maak je altijd wel een goal? Ik vraag me serieus af waar je deze wijsheid vandaan haalt. Omdat het alledrie bewezen goalgetters zijn ofzo?

    Van Amersfoort speelde toch in de spits bij jong Heerenveen? Toen scoorde hij volgens mij best veel

  • Avatar
    Directrood - 13 juli 2017 om 19:29
    Ninadj14 zegt:

    Van Amersfoort speelde toch in de spits bij jong Heerenveen? Toen scoorde hij volgens mij best veel

    En bij Almere City.

  • Avatar
    4free - 13 juli 2017 om 19:43
    Mackan68 zegt:

    Waarom zou Pelle ineens in de spits moeten terwijl Reza vorig seizoen topscorer was?
    Met spelers als Ødegaard, Zeneli en van Amersfoort maak je altijd wel een goal? Ik vraag me serieus af waar je deze wijsheid vandaan haalt. Omdat het alledrie bewezen goalgetters zijn ofzo?

    Eens, precies dit. Wat is er mis met Reza? Heeft toch voldoende goals gemaakt? Ik begrijp dus niet waarom mensen Veerman een kans willen geven. Die man mist alles en heeft paar leuke invalbeurten gehad. Basis komt hij gewoon te kort voor, dat hebben verschillende trainers inmiddels gezien, daardoor eindigde hij steeds op de bank. Dat zegt wel iets he? Of een nieuwe spits of Reza. Sowieso geen Veerman, tenzij je natuurlijk niet in linkerrijtje wil eindigen.

Nieuwe media

-->