FOTO | Lachende gezichten bij training SC Heerenveen in Hoenderloo

13 juli 2017 om 14:35 | Bron: SC Heerenveen FOTO | Lachende gezichten bij training SC Heerenveen in Hoenderloo

SC Heerenveen heeft deze week haar tenten opgeslagen in Hoenderloo, waar de ploeg van trainer Jurgen Streppel een trainingskamp heeft belegd. Er waren vanochtend veel lachende gezichten op de training, waar inspanning en ontspanning elkaar deze ochtend afwisselen. De trainingen worden afgewerkt in een bosrijke omgeving.

Veel lachende gezichten op de training waar inspanning en ontspanning elkaar deze ochtend afwisselen. ????????

Een bericht gedeeld door sc Heerenveen (@scheerenveenofficial) op 13 Jul 2017 om 2:30 PDT

In beeld: sc Heerenveen traint in de bossen van Hoenderloo. ??????

Een bericht gedeeld door sc Heerenveen (@scheerenveenofficial) op 13 Jul 2017 om 2:28 PDT

Overzicht

Reacties (11)

  • Avatar
    OneLoveSCH - 13 juli 2017 om 15:44

    Stingl nu onderweg naar Arnhem. Zal hij dan toch niet naar Heerenveen gaan, maar naar Vitesse? Is aangekomen op Papendal gaat dus naar Vitesse.

  • Avatar
    Pukstra - 13 juli 2017 om 15:54

    Dat wordt m dus blijkbaar niet. Of hij krijgt daar een medische test op papendal. Kunnen ze daar ook. Gezien heerenveen er niet ver vandaan zit met de selectie.

  • Avatar
    alex66 - 13 juli 2017 om 15:54

    nou gelukkig maar dat er duidelijkheid is. Want iedereen maakte elkaar maar een beetje gek hier op dit forum. Benieuwd wat voor ''hype'' de volgende mogelijke speler weer teweeg brengt.

  • Avatar
    OneLoveSCH - 13 juli 2017 om 15:55

    Nu wordt er gezegd dat hij gekeurd wordt op Papendal en daarna doorgaat naar Hoenderloo.

  • Avatar
    bosse - 13 juli 2017 om 15:56

    Papendal is slechts 20 minuten verwijderd van het trainingskamp. Voor de artsen van Heerenveen dus makkelijker te bereiken dan Heerenveen. Maar goed we zullen het wel zien.

  • Avatar
    Pukstra - 13 juli 2017 om 15:59

    Waar volgen jullie dit nieuws?

  • Avatar
    bosse - 13 juli 2017 om 16:06
    Pukstra zegt:

    Waar volgen jullie dit nieuws?

    O.a. Twitter, instagram en snapchat

  • Avatar
    Directrood - 13 juli 2017 om 16:48
    bosse zegt:

    Papendal is slechts 20 minuten verwijderd van het trainingskamp. Voor de artsen van Heerenveen dus makkelijker te bereiken dan Heerenveen. Maar goed we zullen het wel zien.

    Op Papendal worden de spelers van Vitesse gekeurd door de clubarts.

    Dus lijkt mij dat hij dan naar Vitesse gaat.

  • Avatar
    Ronald1993 - 13 juli 2017 om 16:56
    Directrood zegt:

    Op Papendal worden de spelers van Vitesse gekeurd door de clubarts.

    Dus lijkt mij dat hij dan naar Vitesse gaat.

    Echter heeft Vitesse Fankaty Dabo (Aanvoerder Jong Chelsea, rechtsback) al op huur binnengehaald en is bij mij bekend dat Vitesse haar aanwinsten keurt in ziekenhuis Rijnstate in Arnhem.

  • Avatar
    bosse - 13 juli 2017 om 17:01
    Directrood zegt:

    Op Papendal worden de spelers van Vitesse gekeurd door de clubarts.

    Dus lijkt mij dat hij dan naar Vitesse gaat.

    Dus spelers en staf van Heerenveen worden geweerd op Papendal? Het is het sporthart van Nederland. Dus een conclusie trekken dat hij dan naar Vitesse gaat terwijl Heerenveen op 20 min afstand op trainingskamp is beetje kortzichtig

  • Avatar
    Directrood - 13 juli 2017 om 19:53
    bosse zegt:

    Dus spelers en staf van Heerenveen worden geweerd op Papendal? Het is het sporthart van Nederland. Dus een conclusie trekken dat hij dan naar Vitesse gaat terwijl Heerenveen op 20 min afstand op trainingskamp is beetje kortzichtig

    Hoezo kortzichtig.

    Papendal - Vitesse

    Tjongerschans -. Heerenveen.



    Ik zeg niet dat hij naar Vitesse gaat.

    Maar het blijft wel vreemd.

    Hij is tansfervrij waarom dan niet afgelopen week in Heerenveen en dan mee op trainingskamp, maarja dat zelfde geld voor Vitesse.



    Blijft nog ff een raadsel waar hij heen gaat.

Nieuwe media

-->