Streppel voelt ''honderd procent vertrouwen van club, spelers en staf''

18 mei 2017 om 13:48 | Bron: Voetbal International Streppel voelt ''honderd procent vertrouwen van club, spelers en staf''

Hoewel de onrust rond zijn persoon steeds grotere vormen aanneemt, gelooft trainer Jurgen Streppel dat hij nog altijd de juiste persoon is om SC Heerenveen te leiden. Volgens Streppel is er nog altijd een 'klik' tussen de spelers en technische staf. "Dat idee heb ik zeker", vertelt de trainer tegen Voetbal International.

"Het ligt niet aan bereidheid. FC Utrecht zag wat wij wilden doen, zij reageerden. Wij zijn dat niet gewend. De tweede helft hebben we het omgezet en toen straalde het wel uit dat de jongens het tot een goed einde wilden brengen", vertelt Streppel, die weerspreekt dat zijn ploeg lamgeslagen oogt. "Iedereen beleeft alles op zijn eigen manier. Wij hebben niet de types die dat echt uiten. In de tweede helft hebben de jongens prima gereageerd."

Streppel zag dat individuele fouten alle drie goals van Utrecht inleidden. "Natuurlijk horen fouten bij het voetbal, maar die kun je niet blijven maken. Al die persoonlijke fouten, als je er daar teveel van maakt weet je in elk geval dat je niet gaat winnen. Voor de jongens is dit ook niet prettig, zo’n fase is niet leuk. Maar we moeten het omdraaien. Dat betekent keihard werken. En je hebt een succeservaring nodig."

"Een geweldige actie of mooie goal kan een speler bevrijden. Wij moeten achter elkaar blijven staan en er keihard voor werken om het weer om te draaien. En we moeten ook rustig blijven. Ik denk dat wij hier sterker van worden, daar ben ik van overtuigd", aldus Streppel, die het vertrouwen voelt van de club. "Ja, honderd procent. En dat gevoel heb ik ook bij de staf en bij de spelers. Ik heb geen moment het idee dat dat niet zo is."

Overzicht

Reacties (11)

  • Avatar
    Jazz - 18 mei 2017 om 15:12

    Jammer

  • Avatar
    Directrood - 18 mei 2017 om 15:48

    Maar wie dan , garantie op succes heb je nooit.

    Mits je goede spelers kan halen en dan nog.



    Gewoon grote schoonmaak, o.a Zenelli verkopen, nieuwe spelers halen, Thern en Cavlan terug halen en dan maar hopen op een mooi seizoen 😎

  • Avatar
    Dirkrdz - 18 mei 2017 om 16:11
    Directrood zegt:

    Maar wie dan , garantie op succes heb je nooit.

    Mits je goede spelers kan halen en dan nog.



    Gewoon grote schoonmaak, o.a Zenelli verkopen, nieuwe spelers halen, Thern en Cavlan terug halen en dan maar hopen op een mooi seizoen 😎

    Jij bent gek; Zanelli niet. Wel Larson, st Juste en laat Odegaard ook maar terug gaan,
    Otigba terug halen!

  • Avatar
    Langeludde - 18 mei 2017 om 16:23
    Dirkrdz zegt:

    Jij bent gek; Zanelli niet. Wel Larson, st Juste en laat Odegaard ook maar terug gaan,
    Otigba terug halen!

    Jij bent ook gek, Ødegaard begint steeds meer te laten zien waarom real hem ooit heeft gekocht.

  • Avatar
    hupfean - 18 mei 2017 om 16:52
    Directrood zegt:

    Maar wie dan , garantie op succes heb je nooit.

    Mits je goede spelers kan halen en dan nog.



    Gewoon grote schoonmaak, o.a Zenelli verkopen, nieuwe spelers halen, Thern en Cavlan terug halen en dan maar hopen op een mooi seizoen 😎

    Met Thern en Cavlan win je de oorlog ook niet. Wel Otigba terughalen. Dumic van Nec als die degraderen en Hasselbaink van Excelsior. Larsson en st Juste weg. Faes ook. Odegaard moet blijven, misschien kunnen wij hem overnemen. Zeneli komt wel weer.

  • Avatar
    Hup Heerenveen - 18 mei 2017 om 16:57

    Gezien eerste seizoenshelft en bv wedstrijd thuis Feyenoord en uit Twente..: Deze ploeg kán voetballen. Ik zou zeggen spelers houden en met een andere trainer wéér proberen. De spelers zijn het niet verleerd, maar kwijt......

  • Avatar
    Leeuwfean - 18 mei 2017 om 17:26

    Ødegaard is nog de enige waar ik plezier aan beleef. Hopelijk blijft ie nog een seizoen.

  • Avatar
    abelenstra - 18 mei 2017 om 19:55

    beste jurgen

    fijn dat de spelers en zo achter je staan. wij als supporters zijn diegene die jou betalen. we hebben heel lang achter jou gestaan en zijn iedere keer weer naar het stadion gegaan. je hebt buitengewoon slecht gepresteerd een half jaar lang, zonder daarbij de supporters te bedanken. in plaats daarvan holle frasen en zinnen met als klap op de vuurpijl de opstelling en wissels van gisteravond. bizar....als je een vent bent trek je de consequenties en vertrek je. realiseer je dat wij hard moeten werlken voor een seizoenskaart. jouw roeping interim trainer met een max contract voor een half jaar.

  • Avatar
    sibbele - 18 mei 2017 om 20:09
    abelenstra zegt:

    beste jurgen

    fijn dat de spelers en zo achter je staan. wij als supporters zijn diegene die jou betalen. we hebben heel lang achter jou gestaan en zijn iedere keer weer naar het stadion gegaan. je hebt buitengewoon slecht gepresteerd een half jaar lang, zonder daarbij de supporters te bedanken. in plaats daarvan holle frasen en zinnen met als klap op de vuurpijl de opstelling en wissels van gisteravond. bizar....als je een vent bent trek je de consequenties en vertrek je. realiseer je dat wij hard moeten werlken voor een seizoenskaart. jouw roeping interim trainer met een max contract voor een half jaar.

    Inderdaad het kan niet anders zijn dan dat er ontslag volgt.

    En trek nu toch heel snel Haisselbank aan!

  • Avatar
    Dirkrdz - 18 mei 2017 om 23:37
    Leeuwfean zegt:

    Ødegaard is nog de enige waar ik plezier aan beleef. Hopelijk blijft ie nog een seizoen.

    Van der Streek halen!!!

  • Avatar
    breuertje - 19 mei 2017 om 01:54

    Larsson out - kadioglu van NEC in.

    St Juste out- Dumic van NEC in.

    Reza out- toch nog Armenteros





    Verder in: Pranjic, de man die deze lamzakken kan vertellen waar Heerenveen voorstaat.

Nieuwe media

-->