Schaars excuseert zich na wegwerpgebaar: ''Dat moet ik gewoon niet doen''

17 mei 2017 om 21:58 | Bron: Omrop Fryslân Schaars excuseert zich na wegwerpgebaar: ''Dat moet ik gewoon niet doen''

Stijn Schaars heeft na afloop van de wedstrijd van SC Heerenveen tegen FC Utrecht zijn excuses aangeboden richting de fans van de club. Tijdens de wedstrijd maakte de aanvoerder een wegwerpgebaar richting de Friese fans.

"Ik maakte een wegwerpgebaar", begint Schaars tegenover Omrop Fryslân. "Ik wil daar graag sorry voor zeggen. Dat moet ik niet doen. Ik snap de emoties, maar ik baal ervan als ze gaan fluiten bij een verkeerde pass."

Ondanks de nederlaag heeft Schaars vertrouwen in komende zaterdag. "Ik geloof dat we volgende week kunnen winnen. Dat denk ik echt. Als je ziet hoe we ze de tweede helft onder druk zetten, dan geloof ik daar in."

Overzicht

Reacties (9)

  • Avatar
    Mackan68 - 17 mei 2017 om 22:13

    Kan iemand die plaat met die kras er op nu en voor altijd even van de pick up halen? Het verhaal begint nu echt heel erg lachwekkend te worden. Wie moet er in Utrecht 3 goals maken? En wie zorgt er voor dat we de 0 houden? Anders kun je het gewoonweg schudden Stijn. Ik kan je optimisme op zich best waarderen, ware het niet dat het op niets gebaseerd is....

  • Avatar
    louis'02 - 17 mei 2017 om 22:35
    Mackan68 zegt:

    Kan iemand die plaat met die kras er op nu en voor altijd even van de pick up halen? Het verhaal begint nu echt heel erg lachwekkend te worden. Wie moet er in Utrecht 3 goals maken? En wie zorgt er voor dat we de 0 houden? Anders kun je het gewoonweg schudden Stijn. Ik kan je optimisme op zich best waarderen, ware het niet dat het op niets gebaseerd is....

    Keur zn vinger niet goed maar Ik snap zn frustratie wel. Heeft net als ons lijdzaam moeten toezien hoe we zijn afgegleden. Haalt ook niet zijn niveau van voor zn blessure en dat is ook frustrerend. Ik hoop dat ze deze zomer flink gaan investeren in de verdediging want volgens mij hebben we de slechtste verdediging van de hele eredivisie zonder joost

  • Avatar
    Gootman - 17 mei 2017 om 22:38

    Henk, Yuki, Jerry, Joost, Pele, Stijn, Reza en wat jeugd mogen blijven. De rest mag naar de Jupiler league

  • Avatar
    Grind17 - 17 mei 2017 om 22:43

    Zeg ik iets heel geks als ik zeg dat een Jordens Peters misschien best wel eens iemand is die we de 2de seizoenshelft hebben gemist, mede door de blessures van St Juste en van Aken..? Als er iets is wat we hebben gemist dit seizoen, en met name de 2de seizoenshelft, dan is het ervaring achterin. Met het huren van Faes had Hamstra er nooit van uit mogen gaan dat daarmee het probleem was opgelost.

  • Avatar
    Jelnaldo - 17 mei 2017 om 22:45
    Grind17 zegt:

    Zeg ik iets heel geks als ik zeg dat een Jordens Peters misschien best wel eens iemand is die we de 2de seizoenshelft hebben gemist, mede door de blessures van St Juste en van Aken..? Als er iets is wat we hebben gemist dit seizoen, en met name de 2de seizoenshelft, dan is het ervaring achterin. Met het huren van Faes had Hamstra er nooit van uit mogen gaan dat daarmee het probleem was opgelost.

    Absoluut niet. Ook meermaals gedacht.

  • Avatar
    louis'02 - 17 mei 2017 om 23:03
    Grind17 zegt:

    Zeg ik iets heel geks als ik zeg dat een Jordens Peters misschien best wel eens iemand is die we de 2de seizoenshelft hebben gemist, mede door de blessures van St Juste en van Aken..? Als er iets is wat we hebben gemist dit seizoen, en met name de 2de seizoenshelft, dan is het ervaring achterin. Met het huren van Faes had Hamstra er nooit van uit mogen gaan dat daarmee het probleem was opgelost.

    Met zon dramatische verdediging valt simpelweg niet te winnen. Lijk je op weg naar de 2-2 maakt die onzekere belg weer zon domme fout. Zullen ze ooit nog een keer dode spelsituaties kunnen verdedigen trouwens?

  • Avatar
    DIABY2 - 17 mei 2017 om 23:08
    Gootman zegt:

    Henk, Yuki, Jerry, Joost, Pele, Stijn, Reza en wat jeugd mogen blijven. De rest mag naar de Jupiler league

    Lijkt me toch niet dat Martin Ödegaard naar de JL moet van jou?

  • Avatar
    Gootman - 17 mei 2017 om 23:13
    DIABY2 zegt:

    Lijkt me toch niet dat Martin Ödegaard naar de JL moet van jou?

    Nee die valt onder de jeugd

  • Avatar
    harmjelle500 - 18 mei 2017 om 01:48

    Jammer dat Breuer net zijn contract heeft verlengd ;)

Nieuwe media

-->