'SC Heerenveen kijkt bij Almere City voor opvolger Slagveer'

19 april 2017 om 16:35 | Bron: FeanOnline 'SC Heerenveen kijkt bij Almere City voor opvolger Slagveer'

Almere City-aanvaller Soufyan Ahannach is één van de spelers die bij technisch manager Gerry Hamstra op het lijstje staat met versterkingen voor komend seizoen, zo heeft FeanOnline opgevangen. De 21-jarige buitenspeler is dit seizoen clubtopscorer van Almere City (achttien goals) en bovendien leverde hij al veertien assists.

Bij SC Heerenveen is hij in beeld als opvolger van Luciano Slagveer, wiens aflopende contract komende zomer afloopt. Bovendien lonkt een vertrek van Sam Larsson, waardoor de Friezen sowieso wel wat versterking op de vleugel kunnen gebruiken. De club verwacht niet dat Dennis Johnsen (19) al klaar is voor het grote werk en Martin Ødegaard lijkt voorlopig geen optie te zijn voor op de flanken.

In maart liet Ahannach bij Omroep Flevoland weten komende zomer graag de overstap te maken naar de Eredivisie: "Ik heb afgelopen zomer bewust twee jaar bijgetekend om nog een stabiel seizoen te draaien in de Jupiler League. Het doel is om komende zomer naar een eredivisieclub te verhuizen en dat Almere City FC  dan een mooi transferbedrag kan opstrijken."

Ahannach speelt al sinds 2011 voor Almere City en verlengde zijn contract afgelopen zomer nog tot medio 2018. De website Transfermarkt schat zijn waarde op 300.000 euro. Eerder werd bekend dat ook de Noor Ghayas Zahid op het lijstje staat bij Heerenveen - al lijkt de kans groot dat hij elders zal tekenen.

Overzicht

Reacties (21)

  • Avatar
    feanfan 2015 - 19 april 2017 om 16:45

    Heb dit vorige week al gezegd! Halen deze jongen. Ben werkzaam in Almere en de mensen zijn erg positief over hem. Speelt al een meerdere seizoenen goed.

  • Avatar
    Vak13 - 19 april 2017 om 17:10

    Is dit meer de vervanger van Larsson? Speelt vooral op links

  • Avatar
    hupfean - 19 april 2017 om 19:08

    Als hij die verschrikkelijke baard af scheert is ie welkom. Steeds meer spelers van Arabische afkomst doen dit. T ziet er niet uit.

  • Avatar
    mojo5040 - 19 april 2017 om 21:14

    @hupfean als die man omtrent zijn geloof of gewoon vanuit persoonlijke smaak, die baard zo wil hebben is het aan jou de schone taak om dit te accepteren zoals het is.

  • Avatar
    Leeuwfean - 19 april 2017 om 22:36

    Dit kun je toch geen baard noemen? Een ringbaardje, niks mis mee.

  • Avatar
    hupfean - 19 april 2017 om 22:41
    mojo5040 zegt:

    @hupfean als die man omtrent zijn geloof of gewoon vanuit persoonlijke smaak, die baard zo wil hebben is het aan jou de schone taak om dit te accepteren zoals het is.

    Dit is gewoon een isis baard. Jihadisten dragen zo een baard. Ik accepteer dat niet en ik denk Heerenveen ook niet. Net zoals met die vieze langharige pruikjes, die werden hier ook niet geaccepteerd. Net zoals die barazite van Utrecht. Geeft vrouwen geen hand etc. Ze spugen op onze normen en waarden. Zulke spelers zijn hier niet welkom.

  • Avatar
    FeanSem - 19 april 2017 om 22:42
    hupfean zegt:

    Dit is gewoon een isis baard. Jihadisten dragen zo een baard. Ik accepteer dat niet en ik denk Heerenveen ook niet. Net zoals met die vieze langharige pruikjes, die werden hier ook niet geaccepteerd. Net zoals die barazite van Utrecht. Geeft vrouwen geen hand etc. Ze spugen op onze normen en waarden. Zulke spelers zijn hier niet welkom.

    Stel je niet aan... het gaat om zijn voetbalkunsten ;)

  • Avatar
    igor - 19 april 2017 om 22:52
    hupfean zegt:

    Dit is gewoon een isis baard. Jihadisten dragen zo een baard. Ik accepteer dat niet en ik denk Heerenveen ook niet. Net zoals met die vieze langharige pruikjes, die werden hier ook niet geaccepteerd. Net zoals die barazite van Utrecht. Geeft vrouwen geen hand etc. Ze spugen op onze normen en waarden. Zulke spelers zijn hier niet welkom.

    Ha! Vroeger onder het bewind van Riemer hadden dit soort gasten ook geen schijn van kans!

  • Avatar
    mojo5040 - 19 april 2017 om 23:36

    @hupfean Laten we vooral voorbarige conclusies trekken en bij voorbaat aannemen dat Soufyan een vrouwe hatende isis strijder is op basis van het feit dat een kleine groep (over het algemeen) met zo'n gelijk soort baardje ook zo is.

    Hoe noemen we zoiets ook al weer?

  • Avatar
    Vak13 - 20 april 2017 om 07:35
    igor zegt:

    Ha! Vroeger onder het bewind van Riemer hadden dit soort gasten ook geen schijn van kans!

    één van die voorbeelden is Lasse Schöne.

  • Avatar
    SCH vak 10 rij4 - 20 april 2017 om 07:48

    Snel halen! Top aanwinst is dit!👍😃😃

  • Avatar
    hiddeboi23 - 20 april 2017 om 09:49

    Zeer technisch vaardige voetballer en volgens mij ook een sympathieke vent. Halen!

  • Avatar
    Struisvogel - 20 april 2017 om 10:48

    Lijkt me een mooie publieksspeler die in de voetsporen van een Assaidi kan gaan treden.

  • Avatar
    The Dude - 20 april 2017 om 11:06
    mojo5040 zegt:

    @hupfean Laten we vooral voorbarige conclusies trekken en bij voorbaat aannemen dat Soufyan een vrouwe hatende isis strijder is op basis van het feit dat een kleine groep (over het algemeen) met zo'n gelijk soort baardje ook zo is.

    Hoe noemen we zoiets ook al weer?

    Dat heet verstandig. En jouw mening in deze is zoals bij vele medelanders onbegrijpelijk naïef.
    Haal je kop eens uit het zand en zie in dat dit soort mensen niet meewerkt aan een prettig Nederland.

  • Avatar
    hupfean - 20 april 2017 om 11:38
    The Dude zegt:

    Dat heet verstandig. En jouw mening in deze is zoals bij vele medelanders onbegrijpelijk naïef.
    Haal je kop eens uit het zand en zie in dat dit soort mensen niet meewerkt aan een prettig Nederland.

    Idd.

  • Avatar
    Mackan68 - 20 april 2017 om 11:46

    Sommige kennen Soufyan persoonlijk zie ik. Inclusief zijn idealen en gedrag. Het wordt hier steeds meer een forum van lik mijn vestje. Ga je politieke toestanden lekker elders profileren. Dit is een voetbalforum!! Ik heb het ook niet op ISIS en dat Europa bewust gevuld wordt met Moslims, maar om daar hier over te gaan discussiëren. Nogmaals, get a life en praat over voetbal!!

  • Avatar
    hupfean - 20 april 2017 om 12:15
    Mackan68 zegt:

    Sommige kennen Soufyan persoonlijk zie ik. Inclusief zijn idealen en gedrag. Het wordt hier steeds meer een forum van lik mijn vestje. Ga je politieke toestanden lekker elders profileren. Dit is een voetbalforum!! Ik heb het ook niet op ISIS en dat Europa bewust gevuld wordt met Moslims, maar om daar hier over te gaan discussiëren. Nogmaals, get a life en praat over voetbal!!

    Het gaat wel om een speler die hier zou moeten spelen een aantal jaar, dus waarom niet een gewoon baardje?

  • Avatar
    Leeuwfean - 20 april 2017 om 12:22

    Mocht ie idd naar Heerenveen komen en ook nog eens goed is met goals en assists staan de negatievelingen vooraan te juichen.
    Ik ken hem niet omdat ik te weinig Jupiler League volg. Zal eens op hem letten en kijken hoe lang zijn baard wel niet is op dit moment. ;)

  • Avatar
    Mackan68 - 20 april 2017 om 13:48
    hupfean zegt:

    Het gaat wel om een speler die hier zou moeten spelen een aantal jaar, dus waarom niet een gewoon baardje?

    Als zijn prestaties hier net zo zijn als dit seizoen bij Almere, wat fuckt mij dan zijn baard. Hoofdzaken en bijzaken. Dat het sowieso onderwerp van discussie is...

  • Avatar
    hiddeboi23 - 20 april 2017 om 14:12
    Mackan68 zegt:

    Als zijn prestaties hier net zo zijn als dit seizoen bij Almere, wat fuckt mij dan zijn baard. Hoofdzaken en bijzaken. Dat het sowieso onderwerp van discussie is...

    Hallelujah

Nieuwe media

-->