Speler van het jaar: Wie volgt Erwin Mulder op?

18 april 2017 om 21:38 | Bron: FeanFan

Zoals ieder jaar organiseert supportersvereniging FeanFan de verkiezing voor Speler van het Jaar. De verkiezing voor het seizoen 2016/2017 is zonet geopend en er kan via deze link gestemd worden.

Vorig jaar won doelman Erwin Mulder de prijs. Spelers die dit seizoen speelminuten hebben gemaakt, maken kans op de prijs. Daarvoor moeten deze spelers op dit moment wel in de selectie zitten. Er kan tot 7 mei 23:59 een stem worden uitgebracht. 

Overzicht

Reacties (13)

  • Avatar
    OneLoveSCH - 18 april 2017 om 21:49

    We kunnen de verkiezing dit jaar ook overslaan?

  • Avatar
    igor - 18 april 2017 om 22:11

    Dacht ik eerst ook maar om dan toch maar 1 te kiezen, op basis van voor de winterstop, moet dat absoluut Stijn Schaars zijn. Ondanks dat hij veel wedstrijden heeft gemist. Reza zou een goede tweede zijn en op afstand een Kobayashi, Van Amersfoort en Van Aken. Zo zie ik het althans

  • Avatar
    Akkafean - 18 april 2017 om 22:40

    Ik ga denk ik maar voor Reza. Draait toch een heel aardig seizoen en is bovendien jongen van de club.

  • Avatar
    12eMan - 18 april 2017 om 22:47

    Aangezien jaartje overslaan geen optie is....



    Mijn keuze, Stefano Marzo. Zeker niet foutloos(wie wel) maar een voorbeeld voor zijn collega\'s. Nooit klagen, speelt met trots in ons shirt en doet altijd zijn stinkende best en doet dat veelal naar behoren. Clubvoetballer naar mijn hart, hadden we meer van mogen hebben!

  • Avatar
    Ninadj14 - 18 april 2017 om 23:29

    Reza dan maar. Toch knap om zoveel te scoren, ook na de winter. Bovendien ook een aardige voetballer. Hij zou alleen wat meer op zijn benen moeten blijven.

    Schaars heeft voor mij te weinig gespeeld voor deze prijs. Als hij nu voor de ommekeer had gezorgd misschien nog wel, maar dat is helaas niet het geval.

  • Avatar
    louis'02 - 18 april 2017 om 23:32

    Schaars

  • Avatar
    Leeuwfean - 19 april 2017 om 09:33

    Wel erg moeilijk dit jaar. Schaars heeft wat te weinig gespeeld en dus ga ik maar voor Reza. Meer smaken zijn er niet volgens mij.

  • Avatar
    hupfean - 19 april 2017 om 11:27

    Mulder wordt het zeker niet. Als je uitgaat van de uitstekende eerste seizoenshelft dan kies ik Stijn Schaars.

  • Avatar
    FrisianX- - 19 april 2017 om 11:54
    12eMan zegt:

    Aangezien jaartje overslaan geen optie is....



    Mijn keuze, Stefano Marzo. Zeker niet foutloos(wie wel) maar een voorbeeld voor zijn collega\'s. Nooit klagen, speelt met trots in ons shirt en doet altijd zijn stinkende best en doet dat veelal naar behoren. Clubvoetballer naar mijn hart, hadden we meer van mogen hebben!

    Eens.

  • Avatar
    Massi - 19 april 2017 om 12:09

    Ik ga ook voor Reza - die in vele opzichten enorm belangrijk is geweest dit seizoen. Bovendien topscorer geworden in een periode dat het allesbehalve lekker liep, das knap! Schaars is een goed tweede maar heeft voor mij toch teveel duels gemist.

  • Avatar
    Bellefleur - 19 april 2017 om 14:10

    Ik ga ook voor reza.

  • Avatar
    Leeuwfean - 19 april 2017 om 16:27

    Wel erg moeilijk dit jaar. Schaars heeft wat te weinig gespeeld en dus ga ik maar voor Reza. Meer smaken zijn er niet volgens mij.

  • Avatar
    Struisvogel - 20 april 2017 om 11:16

    Reza, helder.

Nieuwe media

-->