Feyenoordfans in thuisvakken zorgen voor ergernis in Heerenveen

19 maart 2017 om 14:48 | Bron: Twitter

Het Abe Lenstra Stadion was voor het duel tegen Feyenoord voor het eerst sinds tijden weer eens uitverkocht. Het bleken echter niet fans van SC Heerenveen, maar Rotterdammers te zijn die de overgebleven plekken hadden opgekocht. Het zorgde voor de nodige irritatie bij de Friese fans, getuige de onderstaande tweets.

Overzicht

Reacties (15)

  • Avatar
    Geri - 19 maart 2017 om 14:51

    Dood geïrriteerd. Zwak optreden van Heerenveen en stewards. Vind het prima als je in het thuisvak zit en juichen ook. Maar provoceren... pff

  • Avatar
    Wimcsh - 19 maart 2017 om 15:06

    Owee als een sch supporter over de "schreef" gaat op zo'n moment foei en stadion verbod. Moet niet kunnen dit elk jaar weer raak. Tot het straks een keer echt mis gaat.

  • Avatar
    beppy - 19 maart 2017 om 15:18

    Ik ga mij idd afvragen of ik nog zo wel naar het stadion wil. Ik voel mij beslist niet meer veilig in ons stadion. Ik zit verdorie nog in een familievak ook! Vandaag ook diverse ouders met kinderen halverwege de wedstrijd zien weglopen. Schande!

  • Avatar
    SuperFriess - 19 maart 2017 om 15:28

    Vreselijk, treedt op SCH en Eisenga!! Mag niet weer gebeuren

  • Avatar
    12eMan - 19 maart 2017 om 15:34

    Feyenoord thuis blijf ik sinds twee jaar al weg. Alleen maar ellende en de kans dat het een keer faliekant mis gaat is levensgroot. Hoef ik niet bij te zijn!

  • Avatar
    4free - 19 maart 2017 om 15:54

    En wij krijgen weer een verbod, maar feyenoord mag alles. Erge vind ik nog dat mensen daarom heen niks doen. Het is een keer klaar. Volgende x zitten we op hoofdtribune dus maak je borst maar nar Eisinga. Vieze vd zwam konte kruiper.

  • Avatar
    Ninadj14 - 19 maart 2017 om 16:07

    De west tribune met allemaal sponsors etc. Die zijn er bij normale wedstrijden lang niet altijd en dan zit het leeg, en met de top wedstrijden zijn ze voor de tegenstanders. Ook waardeloos. Beter zorgt de club er voor dat de thuis vakken ook gevuld zijn met thuis supporters.

  • Avatar
    Popo - 19 maart 2017 om 16:30

    De jochies van NN laten zich ook makkelijk opnaaien. Makkelijk op de kast te krijgen. Lachwekkend van die NN jochies die denken dat ze heel wat zijn met al die gebaartjes.

  • Avatar
    vries153 - 19 maart 2017 om 16:50
    Popo zegt:

    De jochies van NN laten zich ook makkelijk opnaaien. Makkelijk op de kast te krijgen. Lachwekkend van die NN jochies die denken dat ze heel wat zijn met al die gebaartjes.

    Ja punt, maar je gaat totaal voorbij aan het feit dat de club hier helemaal niets aan doet de feyenoorders in thuisvakken zaten de helewedstrijd te provoceren en totaal geen actie van Heerenveen om dit te stoppen .

    Dat er een aantal dan zichzelf niet kunnen beheersen is jammer maar blijft het feit dat de club niet optreed.

    Jou tekst lezende vermoed ik ook dat jij 1 van die feyenoorders was die in de thuisvakken zat.

  • Avatar
    Joris Driepinter - 19 maart 2017 om 17:00

    Mailtje gestuurd, maar zal wel niet veel helpen.

    Goedemiddag,

    Hierbij wil ik mijn ongenoegen laten blijken betreffende de vele provocerende Feyenoord supporters in de thuisvakken van Heerenveen.
    Voor mij (en velen met mij) waarschijnlijk de reden om mijn seizoenkaart (meer dan 30 jaar al) niet meer te verlengen komend seizoen.
    Ik kan hier niets anders van maken dan dat dit puur antibeleid is van Heerenveen kant.
    Dus meneer Eisenga, doe hier iets aan!!
    Anders sta ik een volgende keer misschien niet voor de gevolgen in.
    Ik zal namelijk alles doen wat mogelijk is, om gezinnen met kinderen te beschermen op de tribune tegen puur tokkievolk.

    Groet
    ****** ******

  • Avatar
    igor - 19 maart 2017 om 17:22

    Als de Feyenoord supporters onze gastvrijheid met gepast gedrag zouden belonen is het tussen elkaar heen zitten van aanhangers van beide clubs pure reclame voor het voetbal. Helaas lukt dat met het gros van de Feyenoord supporters niet

  • Avatar
    Popo - 19 maart 2017 om 18:36
    vries153 zegt:

    Ja punt, maar je gaat totaal voorbij aan het feit dat de club hier helemaal niets aan doet de feyenoorders in thuisvakken zaten de helewedstrijd te provoceren en totaal geen actie van Heerenveen om dit te stoppen .

    Dat er een aantal dan zichzelf niet kunnen beheersen is jammer maar blijft het feit dat de club niet optreed.

    Jou tekst lezende vermoed ik ook dat jij 1 van die feyenoorders was die in de thuisvakken zat.

    Nee zeker geen Feyenoorder. En zelf als Heerenveen supporter ook vaak bij uitwedstrijden tussen thuispubliek gezeten. Als ze scoren even juichen en weer zitten. Men kan zich er ook wel snel aan storen en denk vaak genoeg doe gewoon is normaal allemaal. Gewoon er boven staan en je eigen club aanmoedigen denk ik dan.



    Erger me er al langer aan die jochies van NN. Zorgen voor sfeer dat zeker maar die middelvingers en andere gebaren als bijvoorbeeld alleen al de keeper van de tegenstander naar zijn goal loopt is gewoon beschamend. Die gasten moeten zichzelf een keer nuchter terug zien dan schamen ze de ballen uit broek denk ik.

  • Avatar
    SjaakSCH - 19 maart 2017 om 19:09
    igor zegt:

    Als de Feyenoord supporters onze gastvrijheid met gepast gedrag zouden belonen is het tussen elkaar heen zitten van aanhangers van beide clubs pure reclame voor het voetbal. Helaas lukt dat met het gros van de Feyenoord supporters niet

    Dit is precies waar het om gaat! Het is elk jaar tegen Feyenoord het zelfde verhaal. Moet je je eens voorstellen dat je een trouw OSSH lid bent en met zulke idioten opgescheept zit. Schandalig!!

  • Avatar
    Akkafean - 19 maart 2017 om 19:35

    Heb me inderdaad ook geërgerd aan die Feyenoordlui.... Wat een nare mensjes zijn dat eigenlijk en het bewijst tevens dat er een uit en thuisvak moet zijn helaas.....

  • Avatar