''Het zou me niet verbazen als Facey niet meer terugkomt''

16 februari 2017 om 13:07 | Bron: Omrop Fryslân ''Het zou me niet verbazen als Facey niet meer terugkomt''

SC Heerenveen heeft voor komende zaterdag defensieve problemen. Jerry St. Juste, Lucas Bijker en Wout Faes zijn door schorsingen niet inzetbaar. Daarnaast ontbreekt Shay Facey bij het duel met FC Twente.

Facey verblijft al een aantal dagen vanwege privé-omstandigheden in Manchester. Het is niet duidelijk waarom de huurling van Manchester City precies is teruggekeerd naar Engeland. Verslaggever Roelof de Vries van Omrop Fryslân zet zijn vraagtekens. "Het zou me niet verbazen als ie niet meer terugkomt", zegt De Vries op Twitter.

Facey speelde dit seizoen bij drie competitiewedstrijden voor SC Heerenveen en was eind vorig jaar enkele maanden uit de roulatie vanwege een enkelblessure. Streppel gaf toen hij terug was bovendien de voorkeur aan Doke Schmidt.

Overzicht

Reacties (18)

  • Avatar
    Directrood - 16 februari 2017 om 13:11

    Streppel kan beter met een selectie van 15 spelers werken.

    Thern..Otigba..Cavllan en Facey.

    Je zal ze maar net aankomend weekend nodig hebben.

  • Avatar
    MrFrankLegs - 16 februari 2017 om 13:15
    Directrood zegt:

    Streppel kan beter met een selectie van 15 spelers werken.

    Thern..Otigba..Cavllan en Facey.

    Je zal ze maar net aankomend weekend nodig hebben.

    Ja want al die gasten zitten hier dolgraag allemaal op de bank.

  • Avatar
    hupfean - 16 februari 2017 om 14:14

    En waarom zou hij niet terugkomen meneertje roelof(dkv) de vries?

  • Avatar
    Directrood - 16 februari 2017 om 14:27
    hupfean zegt:

    En waarom zou hij niet terugkomen meneertje roelof(dkv) de vries?

    Hij zal wel weer info hebben van de praatjesmaker binnen de selectie uit Sneek.

  • Avatar
    Damaverick - 16 februari 2017 om 14:35

    @hupfean
    Je weet dat Roelof supporter is van sc Heerenveen?

  • Avatar
    OneLoveSCH - 16 februari 2017 om 14:50
    Directrood zegt:

    Hij zal wel weer info hebben van de praatjesmaker binnen de selectie uit Sneek.

    Michel Vlap?

  • Avatar
    surhuizum - 16 februari 2017 om 15:08
    hupfean zegt:

    En waarom zou hij niet terugkomen meneertje roelof(dkv) de vries?

    Onnozele opmerking net jong!

  • Avatar
    Struisvogel - 16 februari 2017 om 16:24
    hupfean zegt:

    En waarom zou hij niet terugkomen meneertje roelof(dkv) de vries?

    De domste opmerking die hier is geplaatst sinds deze site online is.

  • Avatar
    Leeuwfean - 16 februari 2017 om 17:38

    Het is net z'on domme opmerking als een Cambuurfan zegt dat het Omrop Abe is.

  • Avatar
    hupfean - 16 februari 2017 om 17:40
    Damaverick zegt:

    @hupfean
    Je weet dat Roelof supporter is van sc Heerenveen?

    Daar merk ik anders niet veel van als hij bij omrop dkv zit. Net als arjen de boer van wie ik ook dacht dat hij een Heerenveen supporter is en dat geld ook voor simone scheffer.

  • Avatar
    Leeuwfean - 16 februari 2017 om 19:10

    Haha jij hupfean roept Omrop DKV en de Cambuurfans zeggen Omrop Abe?
    Beetje kinderachtig omdat van de omroep te zeggen. Het zijn beide Friese clubs so what?

  • Avatar
    wetterbouler - 16 februari 2017 om 19:42

    Luisteren naar omroep camboer is niet te doen, ze komen zowat klaar als Heerenveen een goal incasseren moet. Nee,volg t wel op Twitter
    Morgen voor t eerst met kleinkinderen mee de bus in, hoop op een mooie zaterdag

  • Avatar
    hupfean - 16 februari 2017 om 19:45
    Leeuwfean zegt:

    Haha jij hupfean roept Omrop DKV en de Cambuurfans zeggen Omrop Abe?
    Beetje kinderachtig omdat van de omroep te zeggen. Het zijn beide Friese clubs so what?

    Ik kan wel zien dat je daar nooit naar kijkt, je weet niet waar je het over hebt. In de tijd dat het goed ging met Heerenveen en slecht met cambuur toen noemden de cambuur supporters omrop Fryslân, omrop Abe. Dat was op zich wel terecht. Maar toen cambuur 4 geleden kampioen werd was het echt omrop cambuur. Twee jaar terug had ik bij de derby cambuur - Heerenveen, omrop Fryslân radio er voor en de verslaggevers arjen de boer en geert v tuinen waren alleen voor cambuur en tegen Heerenveen.

  • Avatar
    Leeuwfean - 16 februari 2017 om 20:57

    @ hupfean je had het toch over Roelof de Vries in eerste instantie? Dat Geert van Tuinen voor Cambuur is dat mag toch, zoals jij voor Heerenveen bent.
    Je moet je niet zo druk maken, het is niet belangrijk genoeg.


  • Avatar
    hupfean - 16 februari 2017 om 21:38
    Leeuwfean zegt:

    @ hupfean je had het toch over Roelof de Vries in eerste instantie? Dat Geert van Tuinen voor Cambuur is dat mag toch, zoals jij voor Heerenveen bent.
    Je moet je niet zo druk maken, het is niet belangrijk genoeg.


    Ik maak me niet druk. Jullie zeggen dat ik een domme opmerking maakte. Daarom leg ik t ff uit. Wat ik met de laatste opmerking wil zeggen is dat roelof de vries net zo is als die andere verslaggevers van omrop Fryslân. En nee die horen dat niet te uiten, ze moeten objectief zijn.

  • Avatar
    Leeuwfean - 16 februari 2017 om 22:31

    @ hupfean je had het toch over Roelof de Vries in eerste instantie? Dat Geert van Tuinen voor Cambuur is dat mag toch, zoals jij voor Heerenveen bent.
    Je moet je niet zo druk maken, het is niet belangrijk genoeg.


  • Avatar
    Dirkrdz - 16 februari 2017 om 23:01

    Laat dat oud wiif van beppe van Tuinen maar lullen, want alleen hijzelf is belangrijk!

  • Avatar
    FrisianX- - 17 februari 2017 om 10:31

    Niveau ligt weer hoog hier. Inplaats van het daadwerkelijke topic te bespreken wordt er alleen maar besproken over wie waar fan van is :\')

Nieuwe media

-->