'Heerenveen-directie is Van der Velde beu'
De directie van SC Heerenveen heeft het gehad met oud-voorzitter Riemer van der Velde, meldt de Leeuwarder Courant maandag. Volgens de directeuren Yme Kuiper, Henk Hoekstra en Jan van Erve is Van der Velde verantwoordelijk voor de onrust binnen de club, waardoor de roep om zijn terugkeer aanhoudt.
'De pijn zit diep bij de directeuren, die voortdurend de tegenwind door de catacomben voelen waaien. Zij zien zich belemmerd in hun dagelijkse doen en laten. Kuiper staat voortdurend vol in de wind, zeker nu in sportief opzicht een beroerd seizoen wordt gedraaid', schrijft de LC.
'Wat de directie ook beslist, intern wordt geklaagd en gezaagd. Alles wat tegenvalt, wordt de directeuren aangewreven, terwijl diverse missers op de transfermarkt ook scout Van der Velde mogen worden aangerekend. De directie wijkt niet. Ze hebben binnen de Raad van Commissarissen nog voldoende steun', is het oordeel van de krant.
Van der Velde, lid van de Raad van Commissarissen, ontkent dat hij bewust onrust creëert binnen de club en zegt zich niet te kunnen voorstellen dat de directieleden van Heerenveen vinden dat hij hen tegenwerkt. 'Ik ga er niet vanuit dat ze dat zeggen, daar geloof ik niets van', citeert de Leeuwarder Courant de oud-voorzitter.
Volgens de LC heeft Van der Velde tot zeer dicht bij de A-selectie zijn lijntjes en dat heeft in de visie van de directie onder meer geleid tot het opstappen van Jan de Jonge als trainer vorige week. Van der Velde voelt zich echter 'beperkt verantwoordelijk' voor de huidige gang van zaken bij de club.
'Het is logisch dat ik mijn werk doe als lid van de Raad van Commissarisen', zegt Van der Velde. 'Daarbij steun ik de club, wij zijn een controle-apparaat. Daar hoort bij dat wij het ergens niet mee eens zijn, wij dat via de geijkte kanalen zeggen.'
Van der Velde: 'Ik vind ook dat ik als commissaris op onderdelen recht heb om mijn mening te geven. Over het functioneren van de directie treed ik niet naar buiten. Wij doen als RvC ons best om dat functioneren te beoordelen en daar positief-kritisch naar te kijken.'
De directie van Heerenveen kan niet wachten tot 28 oktober, schrijft de LC. Op die datum viert de voormalig preses van Heerenveen zijn zeventigste verjaardag. Vanaf dat moment moet hij vanwege zijn leeftijd de RvC verlaten.
'De pijn zit diep bij de directeuren, die voortdurend de tegenwind door de catacomben voelen waaien. Zij zien zich belemmerd in hun dagelijkse doen en laten. Kuiper staat voortdurend vol in de wind, zeker nu in sportief opzicht een beroerd seizoen wordt gedraaid', schrijft de LC.
'Wat de directie ook beslist, intern wordt geklaagd en gezaagd. Alles wat tegenvalt, wordt de directeuren aangewreven, terwijl diverse missers op de transfermarkt ook scout Van der Velde mogen worden aangerekend. De directie wijkt niet. Ze hebben binnen de Raad van Commissarissen nog voldoende steun', is het oordeel van de krant.
Van der Velde, lid van de Raad van Commissarissen, ontkent dat hij bewust onrust creëert binnen de club en zegt zich niet te kunnen voorstellen dat de directieleden van Heerenveen vinden dat hij hen tegenwerkt. 'Ik ga er niet vanuit dat ze dat zeggen, daar geloof ik niets van', citeert de Leeuwarder Courant de oud-voorzitter.
Volgens de LC heeft Van der Velde tot zeer dicht bij de A-selectie zijn lijntjes en dat heeft in de visie van de directie onder meer geleid tot het opstappen van Jan de Jonge als trainer vorige week. Van der Velde voelt zich echter 'beperkt verantwoordelijk' voor de huidige gang van zaken bij de club.
'Het is logisch dat ik mijn werk doe als lid van de Raad van Commissarisen', zegt Van der Velde. 'Daarbij steun ik de club, wij zijn een controle-apparaat. Daar hoort bij dat wij het ergens niet mee eens zijn, wij dat via de geijkte kanalen zeggen.'
Van der Velde: 'Ik vind ook dat ik als commissaris op onderdelen recht heb om mijn mening te geven. Over het functioneren van de directie treed ik niet naar buiten. Wij doen als RvC ons best om dat functioneren te beoordelen en daar positief-kritisch naar te kijken.'
De directie van Heerenveen kan niet wachten tot 28 oktober, schrijft de LC. Op die datum viert de voormalig preses van Heerenveen zijn zeventigste verjaardag. Vanaf dat moment moet hij vanwege zijn leeftijd de RvC verlaten.
Overig nieuws
Reacties
| Abe Lenstra Aantal reacties: 146 |
08-02-2010 - 14:05 uur |
En ik ben de Heerenveen-directie beu.
|
| FaBrein Aantal reacties: 251 |
08-02-2010 - 14:07 uur |
Geef vd Velde maar weer de schuld..
|
| Stokstaartje Aantal reacties: 22 |
08-02-2010 - 14:11 uur |
Abe Lenstra schreef: En ik ben de Heerenveen-directie beu. Je bent me net voor, zo denk ik er ook over! |
| hveenfan Aantal reacties: 30 |
08-02-2010 - 14:14 uur |
Belachelijk dat dit naar buiten komt.
|
| frisiansmurf Aantal reacties: 14 |
08-02-2010 - 14:16 uur |
Tja, schuiven ze nu de problemen die ze gecreeert hebben in de schoenen van Riemer. Errug dom hoor.Eerst maar eens de hand in eigen boezem steken vind ik. En eens een keer nadenken voor je onzin uitkraamt, Yme en cs.
|
| bertil Aantal reacties: 31 |
08-02-2010 - 14:18 uur |
Zoveel heeft deze man voor de club gedaan en dan proberen ze hem zo af te serveren!!Belachelijk!! Beetje meer luisteren naar onze oud voorzitter!! Zonder hem had Heerenveen nu waarschijnlijk niet meer bestaan!! Riemer voor altijd :shiny: |
| Bierviltje Aantal reacties: 266 |
08-02-2010 - 14:18 uur |
Ze hebben niks gezegd toch? Dit suggereert de Leeuwarder Courant alleen maar.
|
| theuntheman22 Aantal reacties: 210 |
08-02-2010 - 14:18 uur |
Die Leeuwarder Courant ook he.
|
| frisiansmurf Aantal reacties: 14 |
08-02-2010 - 14:24 uur |
bertil schreef: zoveel heeft deze man voor de club gedaan en dan proberen ze hem zo af te serveren!! belachelijk!! beetje meer luisteren naar onze oud voorzitter!! zonder hem had Heerenveen nu waarschijnlijk niet meer bestaan!! Riemer voor altijd Precies hij heeft ervoor gezorgd vanaf 1983 dat de financiele problemen waarin heerenveen zat zijn opgelost. Volgens mij doet de huidige directie het tegenovergestelde, met al die 'goede' aankopen |
| hveen Aantal reacties: 7 |
08-02-2010 - 14:31 uur |
Tjonge tjonge, als we nu eens op het voetbal richten en geen gezeik naar buiten brengen.Zal dat heel wat schelen. De jongens op het veld moeten het nog steeds doen! Ga dus gewoon voetballen en verder geen gezeik. Hele tijd dat gezeur met speler/bestuur etc. Pff wordt er een beetje moe van. Zorg dat alle neuzen de zelfde richting wijzen en laten we eerst 3 punten pakken tegen Ajax. |
| Marcel Seip Aantal reacties: 160 |
08-02-2010 - 14:34 uur |
Lekker speculatief allemaal van de LC.
|
| marco Aantal reacties: 408 |
08-02-2010 - 14:56 uur |
Wat een onrustzaaiers
|
| Geert Aantal reacties: 1243 |
08-02-2010 - 15:01 uur |
Feit is wel dat er heel veel is gebeurd de afgelopen jaren binnen de club. Dus er is wel wat aan de hand (geweest). Riemer heeft zelf gezegd dat hij er wel een boek over had kunnen schrijven. Iets wat hij niet doet natuurlijk, maar het geeft iets aan.
|
| 1086581 Aantal reacties: 78 |
08-02-2010 - 15:24 uur |
De directie van Heerenveen kan niet wachten tot 28 oktober, schrijft de LC. Op die datum viert de voormalig preses van Heerenveen zijn zeventigste verjaardag. Vanaf dat moment moet hij vanwege zijn leeftijd de RvC verlaten. Denken julllie echt dat yme ofzo dit heeft gezegd ? dikke onzin natuurlijk!!
|
| kenner Aantal reacties: 302 |
08-02-2010 - 15:35 uur |
Riemer heeft wel een standbeeld verdient, zover is Yme nog lang niet.
|
| friesland1990 Aantal reacties: 510 |
08-02-2010 - 15:41 uur |
riemer heeft us fean gebracht naar een europees waardige club dat kan Yme (nog) niet zeggen dat het mede door zijn beleid komt.....
|
| sanderNN Aantal reacties: 708 |
08-02-2010 - 15:51 uur |
Friesland1990, Nee maar geeft hem dat het recht om overal maar klakkeloos onrust te gaan zaaien? De club word niet meer geleid door Riemer, wanneer gaat hij dat accepteren. Die tijd met hem is geweest!Zijn manier van werken bleek succesvol, maar dat hoeft niet te zeggen dat een ander het niet op een andere manier kan doen. Ik vind het onterecht dat Yme Kuiper steeds de zwarte piet krijgt toegespeeld. Hij heeft genoeg geļnvesteerd. Dat de spelers niet renderen is niet zijn verantwoordelijkheid. Mij is ook duidelijk dat er kwaliteit aanwezig is. Maar de spelers laten het nooit zien! |
| Ronald-feanfan Aantal reacties: 1968 |
08-02-2010 - 15:52 uur |
De direcrtie moest eens weten hoeveel RIEMER voor de SCH heeft betekend!Je word niet zomaar Clubicoon! Waarschijnlijk gewoon jaloesie van Kuiper!
|
| friesland1990 Aantal reacties: 510 |
08-02-2010 - 15:58 uur |
Sander, dat de spelers niet renderen dat zie ik ook. Veel spelers vallen mij tegen, dat heeft ook met motivatie te maken... en die is bagger zoals ik dat kan zien aan het spel dat er gespeelt wordt.
|
| FelkFeanFan Aantal reacties: 11 |
08-02-2010 - 15:58 uur |
Volgens mij is er op dit moment maar 1 die onrust stookt en dat is de LC!
|
| Maarek Aantal reacties: 6 |
08-02-2010 - 16:09 uur |
FelkFeanFan schreef: Volgens mij is er op dit moment maar 1 die onrust stookt en dat is de LC! ;) |
| dekenner Aantal reacties: 280 |
08-02-2010 - 16:15 uur |
Speculatief stukkie tekst. Zou weleens een kern van waarheid in kunnen zitten, onze directie meent immers dat ze de allerbeste zijn. Maar waarom dat op deze tabloid-achtige wijze geschreven moet worden, snap ik niet helemaal. Misschien een goedmakertje richting Leeuwardern..., Menzo werd vorige week ook vrij subjectief te 'licht' werd gewogen om trainer te zijn bij Cambuur. Snap de LC ook niet helemaal. Het abonnee bestand loopt leeg, steeds minder mensen lezen die prutkrant en dan stoot je zo ook nog de Heerenveen en Cambuurfans voor het hoofd met dat gestook. Jan de Roos, directielid van de LC, en zittend in de RvC van SC Heerenveen, zou toch moeten ingrijpen bij de desbetreffende journalisten. Of zit er een 'coup' aan te komen. Yme eruit en Jan de Roos op de stoel van directeur... |
| roelf Aantal reacties: 659 |
08-02-2010 - 16:15 uur |
En het lukt ze aardig !
|
| sanderNN Aantal reacties: 708 |
08-02-2010 - 16:24 uur |
FelkFeanFan schreef: Volgens mij is er op dit moment maar 1 die onrust stookt en dat is de LC! Een gedeelte is wel waar hoor. Dat de directie en de raad van commissarissen af en toe niet door 1 deur kunnen is zondermeer waar. Er speelt daar veel meer dan wij weten. De LC probeert het allemaal wat los te peuteren. Binnenskamers is er zeker onrust. Echter zullen ze dat nooit naar buiten toe vertellen. Riemer wil graag vele dingen nog zelf in de hand hebben , maar zijn tijdperk is geweest. Hoeveel status hij dan wel niet heeft. En hoe goed hij het wel niet bij de club heeft gedaan. |
| Grandel64 Aantal reacties: 75 |
08-02-2010 - 16:24 uur |
Deze directie heeft duidelijk last van hoogmoedswaanzin. Eerst al willen ze Gerald zijn contract niet verlengen (niet dat Gerald dat heel graag wou, hij wil namelijk naar Amerika of Australie) en nu gaan ze ook nog het clubicoon ''wegpesten''Ik denk dat er ook maar weinig mensen hier zijn die de dhr Yme Kuiper en consorte graag mogen |
| alexander Aantal reacties: 332 |
08-02-2010 - 16:26 uur |
Directie jullie hebben faliekant gefaald, daardoor dien je de hand in eigen boezem te steken en per direct terug te treden. Of is de clubcultuur iedereen heeft het gedaan behalve ik-zelf? JdeJ had volgens hem ook geen schuld, maar lag het volgens hem aan de spelers. Als dat de cultuur is, moet die z.s.m. worden veranderd. Yme en consorten, neem je verantwoordelijkheid en stap op.
|
| sanderNN Aantal reacties: 708 |
08-02-2010 - 16:29 uur |
Je oordeelt te snel Grandel64. Natuurlijk zullen wij ten alle tijde Riemer steunen. Hij heeft de club zo ver gebracht. Maar hij maakt daar ook dankbaar gebruik van. Hij wil namelijk overal nog wat over te zeggen hebben. Terwijl nu andere mensen aan het roer staan.
|
| sanderNN Aantal reacties: 708 |
08-02-2010 - 16:31 uur |
Alexander wat los je daar mee op? Juist zijzelf moeten de schade nu weer opknappen. Je argumenten vind ik niet zo relevant. Maak je er zelf van.
|
| rob Aantal reacties: 62 |
08-02-2010 - 17:01 uur |
riemer is DE man die hrv op verschillende manieren zo groot heeft gemaakt hij verdient op z'n minst een enorm standbeeld!!!!yme zal gezien zijn (gebrek aan) capaciteiten nooit kunnen bereiken wat riemer heeft bereikt!!! Wat de lc betreft; eerst Dingsdag toen Sibon en nu Riemer, het blijft een onfris krantje!!!!
|
| Herman Aantal reacties: 87 |
08-02-2010 - 17:32 uur |
Dit bestuur heeft nog niets gepresteerd en zal als anoniem de geschiedenis ingaan. Hoekstra en die van Erve ken ik niet. Yme trouwens ook niet, maar is ontzettend afgunstig jegens Riemer. Ik denk persoonlijk dat er meer aan de hand is. Heb nooit een duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag waarom destijds de nieuwe voorzitter Formsma al binnen de kortste tijd was verdwenen. Hoekstra,waarom mogen wij als supporters niet weten hoeveel 'ros we nog hebben en waar het geparkeerd staat? (Niet op IJsland hoop ik). Bestuur, Riemer (en Annie) was van ons, jullie nu niet en nooit niet. Waarom? Vul het zelf maar in. Dat Riemer mede schuldig is aan verkeerd scouten zal wel zo zijn. Er zit altijd wel eens een verkeerde tussen. Maar vergeet vooral de namen niet waardoor SCH uiteindelijk heeft kunnen doorgroeien tot een landelijk gerespecteerde club: THOMASSON, VAN NISTELROOY, CORNEEV, THOBIASSEN, NILSSON, HUNTELAAR, SULEMAJANI, HANSSON, ETC. ETC. |
| Grandel64 Aantal reacties: 75 |
08-02-2010 - 17:40 uur |
sanderNN schreef: Je oordeelt te snel Grandel64. Natuurlijk zullen wij ten alle tijde Riemer steunen. Hij heeft de club zo ver gebracht. Maar hij maakt daar ook dankbaar gebruik van. Hij wil namelijk overal nog wat over te zeggen hebben. Terwijl nu andere mensen aan het roer staan. Daar heb je inderdaad wel gelijk in, maar toch vind ik dat ze niet zo met Riemer om mogen gaan en vooral niet dit bestuur |
| popov Aantal reacties: 67 |
08-02-2010 - 17:41 uur |
dekenner schreef: Speculatief stukkie tekst. Zou weleens een kern van waarheid in kunnen zitten, onze directie meent immers dat ze de allerbeste zijn. Maar waarom dat op deze tabloid-achtige wijze geschreven moet worden, snap ik niet helemaal. Misschien een goedmakertje richting Leeuwardern..., Menzo werd vorige week ook vrij subjectief te 'licht' werd gewogen om trainer te zijn bij Cambuur. Snap de LC ook niet helemaal. Het abonnee bestand loopt leeg, steeds minder mensen lezen die prutkrant en dan stoot je zo ook nog de Heerenveen en Cambuurfans voor het hoofd met dat gestook. Jan de Roos, directielid van de LC, en zittend in de RvC van SC Heerenveen, zou toch moeten ingrijpen bij de desbetreffende journalisten. Of zit er een 'coup' aan te komen. Yme eruit en Jan de Roos op de stoel van directeur... Klopt, het is de LC die stookt, lees de voorpagina, lc gaat de provincie in om te horen wat er anders moet, iedereen zegt op. De helft wat er in staat is reclame van hun eigen reclame uitjes etc., de andere helft is negatief gezeur, wat nou objectief....... opruiers zijn ze |
| Pawel10 Aantal reacties: 330 |
08-02-2010 - 17:55 uur |
doe van der velde maar weer terug als voorzitter, die wil ook goed voetbal zien.
|
| Jil Aantal reacties: 1100 |
08-02-2010 - 18:01 uur |
Riemer blijft een held
|
| Teake Aantal reacties: 703 |
08-02-2010 - 18:15 uur |
Wij krijgen de LC al 1 jaar lang gratis, terwijl we er geen abbonement op hebben
|
| beppy Aantal reacties: 166 |
08-02-2010 - 18:23 uur |
onruststokerij! allemaal speculaties van de LC... de teksten van Riemer zijn volgens mij uitspraken uit het verleden in eerdere interviews. Ik was al klaar met deze krant maar nu zeg ik hem geheit op.... |
| Fridge Aantal reacties: 980 |
08-02-2010 - 18:30 uur |
Zet die Heerenveen bril gewoon eens af. De waarheid is soms hard en in dit geval is dat zo, maar het zijn feiten.
|
| sibbele Aantal reacties: 25 |
08-02-2010 - 18:49 uur |
Inderdaad Herman....Waarom moest Formsma destijds weg ?. ik ben hier ook zeer benieuwd naar...maar je komt er niet achter!Wat heeft er PRECIES ! gespeeld betreffende het vertrek van Gertjan Verbeek ? En inderdaad hoe kapitaalkrachtig is de club op dit moment?...het is inderdaad niet te hopen dat dit in IJsland stond... En over Riemer , wat een air meten die heren zich aan zeg om zo over een icoon als hem te moeten oordelen.....of die LC zit een complotje te smeden...Wie het weet mag het zeggen ! |
| fan4live Aantal reacties: 6 |
08-02-2010 - 19:00 uur |
Ach de waarheid zal in het midden liggen maar komt vast ook niet uit de lucht vallen.Leuk detail in het verhaal in de LC is wel dat het bestuur het logisch vindt dat de supporters morren. Duidelijk vermeld wordt dat ze op basis van beleid en de huidige crisis geen enorme aankopen hebben gedaan. Het schijnt zo te wezen dat er een spoedberaad van eredivisie clubs komt om de huidige financiele noodklok te luiden. Volgens de directie is dit niet op Heerenveen van toepassing, gezien ze nog voldoende spek op de ribben hebben. Omdat Heerenveen financieel gezond is wordt er verwacht dat ze over 2 a 3 jaar aan kunnen sluiten bij de top. Om dit te bereiken willen ze eerst schoon schip maken aldus het bestuur.
|
| Ronie80 Aantal reacties: 125 |
08-02-2010 - 19:18 uur |
LC geen krant die je serieus moet nemen.
|
| feanpride Aantal reacties: 177 |
08-02-2010 - 19:20 uur |
@fean4life mooi lullen en het verhaal verdraaien is wat ze nu doen. Waarom kan dat alleen gezegd worden als het ze positief uitkomt. Als dit het verhaal was dan hadden ze dat toch al aan het begin van het seizoen kunnen zeggen. Daarmee de spelers trainers en publiek kunnen informeren. Had Sollied niet weg gehoeven en hadden ze veel minder gezeur gehad. Aan het begin van het seizoen roepen ze nog dat er juist wel geinvesteerd is op de kritiek dat het niet genoeg was. En nu hebben ze erover nagedacht dat ze het beter zo kunnen doen. Snap je nou niet dat die lui elke dag weer iets nieuws verzinnen om de supporters aan het lijntje te houden. Er zal een kern van waarheid in zitten alleen geloof ik niet dat ze het met zin, zo gedaan hebben. |
| 'tFean Aantal reacties: 214 |
08-02-2010 - 19:23 uur |
Teake schreef: Wij krijgen de LC al 1 jaar lang gratis, terwijl we er geen abbonement op hebben lol
|
| Evert Aantal reacties: 138 |
08-02-2010 - 20:16 uur |
Dont worry about a thing,cause every little thing gonna be all right |
| FC.Balopdak Aantal reacties: 32 |
08-02-2010 - 20:19 uur |
Beste Riemer fijn dat U zich met Uw vrouw zich weer bemoeit met de club waar ik zo donders gek mee ben !Dat het huidige bestuur denkt het zo even te kunnen regelen tussen neus en lippen door met hun "HAP SNAP" beleid zegt ons al genoeg en zijn wij meer dan beu van ! Het zelfde gevoel toen ene Johan Cruijff door de medespelers werd weggestemd als aanvoerder omdat de waterdragers (Yme, Beau Erve,Henkie Dollar en co) het dachten beter te doen. Dit is een herhaling van geschiedenis. Yme denkt met een beetje goedkope spelers en een nog groter stadion met pluche voor mijn vriendjes kan ik me nog harder op de borst slaan dan ik al kon onder het bewind van U. Tip: Riemer ...sla nog harder om U heen, of neem het zooitje over....alleen in U hebben wij vertrouwen !! |
| FC.Balopdak Aantal reacties: 32 |
08-02-2010 - 20:19 uur |
Beste Riemer fijn dat U zich met Uw vrouw zich weer bemoeit met de club waar ik zo donders gek mee ben !Dat het huidige bestuur denkt het zo even te kunnen regelen tussen neus en lippen door met hun "HAP SNAP" beleid zegt ons al genoeg en zijn wij meer dan beu van ! Het zelfde gevoel toen ene Johan Cruijff door de medespelers werd weggestemd als aanvoerder omdat de waterdragers (Yme, Beau Erve,Henkie Dollar en co) het dachten beter te doen. Dit is een herhaling van geschiedenis. Yme denkt met een beetje goedkope spelers en een nog groter stadion met pluche voor mijn vriendjes kan ik me nog harder op de borst slaan dan ik al kon onder het bewind van U. Tip: Riemer ...sla nog harder om U heen, of neem het zooitje over....alleen in U hebben wij vertrouwen !! |
| FC.Balopdak Aantal reacties: 32 |
08-02-2010 - 20:24 uur |
Riemer hoeft helemaal geen uitleg te geven.Want Riemer = Heerenveen Yme= L..... |
| Sch-Fan Aantal reacties: 353 |
08-02-2010 - 20:59 uur |
Annie kan nog beter directeur worden..
|
| vak17 Aantal reacties: 37 |
08-02-2010 - 21:15 uur |
@Fc.Balopdak ,Ik ken Riemer nog van zijn Bakkeveentijd , was toen al iemand die zich overal mee moest bemoeien en op de voorgrond staan, heeft voor Heerenveen heeeelveel betekend , maar moet nu toch afstand nemen. Vond het al vreemd dat hij bij de bekerfinale eerder wegging, z.g. om op reis te gaan voor scouting, l als het zo spannend is ga je niet eerder weg , vooral niet bij een bekerfinale .Dit bestuur komt niet slim over met de diverse aankopen maar... zou over 2 jaar zomaar eens de redder van SC Heerenveen kunnen zijn. |
| Ooit kampioen Aantal reacties: 117 |
08-02-2010 - 21:27 uur |
Wat de LC wel niet nodig heeft om lezers te trekken. Wat een triest stuk papier. Sneu. Als het WC papier op is dan heb je altijd de LC krant nog.Onruststokers en die van Meeren is een zielepoot. |
| Dropkick Aantal reacties: 98 |
08-02-2010 - 21:55 uur |
te oud voor rvc maar niet te oud als directeur
|
| feanpride Aantal reacties: 177 |
08-02-2010 - 21:56 uur |
@ Sander NNInderdaad moeten de puinhopen nu opgeruimd worden maar wat geeft jou nog het vertrouwen dat dit bestuur het nu goed gaat doen en niet te vergeten wat is voor jou de basis van jou onuitputtelijke vertrouwen in ons bestuur. Volgens mij hebben ze namelijk in de twee jaar dat ze er zitten eigenlijk niet veel goeds gedaan, ambitie getoont, goed gecommuniceert en juiste handelingen gedaan op het gebied van beleid en spelers. Dus de puinhopen zijn zelf gecreert. Daarbij ook nog eens hebben ze me aangetoond dat ze totaal alle kwaliteiten van een leider missen waardoor de crisis alleen maar erger wordt. sc Heerenveen is te groot geworden om eerst een paar jaar te oefenen om later goed te worden, Riemer en Foppe zelfs Verbeek hadden daar de tijd voor. Na de eerste prijs en met het nieuwe stadion is dat niet meer. Dat geld voor JdJ maar ook voor ons bestuur. Er hoeft maar een iemand bij, diegene moet een sterk persoon zijn met verstand van voetbal. Dan hoeft Yme niet meer zijn nek uit te steken op de camera of in de krant, kan hij dus ook geen olie op het vuur gooien door een onzinnige opmerking. Kunnen we financieel gezond blijven maar met een ander gezicht en uitstraling. |
| wadje Aantal reacties: 39 |
08-02-2010 - 22:25 uur |
De directeuren moeten hun kop houden. Zij zijn hoofd verantwoordelijk voor het beleid. En dat beleid is slecht. Dus nu niet naar Riemer beginnen te gooien met modder. Op zijn fries zeggen we: De wjirhied hat een skel lūd. En dat moet die directie maar eens aanvaarden.Wat de Leeuwarder Courant betreft die moeten zich koest houden. Lijkt verdorie de Telegraaf wel, wat denken ze wel niet. Ga lekker over jullie plaatselijke anti voetbalclub Cambuur lopen zeiken. Oh nee dat kan niet meer want Menzo wil ook al niet meer met jullie praten. Gedraag je naar je omvang, voorlopig zijn jullie niet meer daneen dorpskrantje oftewel een Bokkeblad. |
| Dropkick Aantal reacties: 98 |
08-02-2010 - 22:31 uur |
tjah en dan te bedenken dat de voorzitter van het RVC (de Roos) de leeuwarder courant uitgeeft
|
| liondra Aantal reacties: 14 |
08-02-2010 - 23:11 uur |
Wat laten somige mensen zich hier kennen, ongeloofelijk!!!!!!! Jullie reageren op stukken uit 1 of ander krantje. Als je een topploeg in wording bent heb je ook eens te maken met een slecht seizoen. Om dan meteen de directie, spelers en of een trainer de schuld te geven en af te branden gaat mij te ver. kijk 2 seizoenen terug wat voor een seizoen AZ had en wat gebeurde er het seizoen daarna???? Juist...kijk zeiken over iedereen en alles bij heerenveen is wel heel makkelijk. Maar het is een gegeven dat je eens een keer een slecht seizoen hebt, nou ja het zij zo. In plaats dat wij allemaal gaan Zeiken van die moet oppakken want dat is nix tot het bijna aanbidden van sommige personen is geen goede zaak. M.aw de bewuste krant bereikt precies wat zij graag wilden nl een opstand bij het altijd zo mooie en rustige SC Heerenveen. Mensen blijf positief zodat ze niet bereiken wat ze willen.
|
| Geert Aantal reacties: 1243 |
08-02-2010 - 23:21 uur |
Dropkick schreef: tjah en dan te bedenken dat de voorzitter van het RVC (de Roos) de leeuwarder courant uitgeeft De LC is ook nog eens sponsor van Heerenveen. |
| gebruikersnaam Aantal reacties: 89 |
09-02-2010 - 08:44 uur |
Ik heb in de wandelgangen juist begrepen dat Riemer van der Velde nog wel op goede voet met de directie leeft. Er zijn echter een aantal anderen in de RvC die het de directie heel erg moeilijk maken. De RvC is erg verdeeld op dit moment. Maar nogmaals, ik heb begrepen dat Riemer en Yme nog steeds dikke vrienden zijn...
|
| Geert Aantal reacties: 1243 |
09-02-2010 - 09:14 uur |
De RvC is al langer verdeelt. Je moet het artikel van De Jonge maar eens opzoeken: Er speelt iets. Dat was in december. Een aantal leden van de RvC wilden al voor de winterstop niet door met De Jonge.
|
| janiz Aantal reacties: 103 |
09-02-2010 - 09:27 uur |
Iedereen die Riemer kent, weet dat hij hij HRV in zijn hart heeft en dus nu ook begint te morren.Ja, en als je dat dicht in de buurt van bestuur doet , komt dat aan als zagen aan de stoel poten. Maar onder zijn bewind, was het nooit zover gekomen. |
| beppy Aantal reacties: 166 |
09-02-2010 - 09:58 uur |
@Liondra:helemaal juist. Tis idd zo dat de algehele stemming hier zo is dat bijna iedereen het artikel van LC als waarheid beschouwd. Tis natuurlijk wel zo dat SCH momenteel in onrustig vaarwater zit en dat de pers dan alles maar ook alles probeert om de stemming te beinvloeden door van halve waarheden hele waarheden te maken of door onrust te stoken door indrukken die ze hebben te veroorden als waarheid. Zoiets als van waar rook is vuur dus laten we er maar een beste fik van maken. Is vier jaar geleden gebeurt met Twente, twee jaar geleden bij AZ. Het hoort blijkbaar erbij als ontwikkeling van een subtopclub. Ook al zou er wrijving zijn tussen Riemer en het bestuur is dat toch gelijk geen ramp. In elke BVO of bedrijf zijn er conflicten of meningsverschillen. Die zijn er echter ook om intern te worden opgelost. Daar hebben ze het LC niet voor nodig en al helemaal geen oordelen van enkele supporters hier die het artikel gelijk als waarheid aannemen. Riemer heeft zich idd bewezen als een clubman pur sang maar laten we niet gelijk het bestuur en Yme meteen afschieten omdat men zogenaamd niet aan Riemer mag komen. of omdat er iets gesuggereerd wordt in roddelblad LC |
| scouter Aantal reacties: 233 |
09-02-2010 - 13:45 uur |
Riemer heeft vaak gelijk gehad hoor.....denk maar aan Ari....en ...Ruiz.... en over het tacktisch beleid van JDJ....heeft Riemer helemaal gelijk...het leek toch ook helemaal nergens op. Maar tja..de waarheid komt niet iedereen goed uit. Leve Riemer!!!
|
| FC.Balopdak Aantal reacties: 32 |
09-02-2010 - 22:42 uur |
scHeerenveen schreef: Laat LC zich lekker richten op Cambuur? Altijd dat gezeur in de LC, En dankzij vd Velde hebben wij wel Pranjic, Sulej, Alves? en misschien (samaras niet zeker), Door hem komen we aan goede talenten, Elyou is een van de weinige 'miskopen', Losada, Lejsal en wie nog meer?, zijn toch echt door onse noorse vriend gehaalt! Wij moen win, jaa joh, deed het maar is?! DIT IS TRAGISCH? WIE KAN ER NU GAAN SCOUTEN, VAARWEL SCOUTCLUBNAAM (L) Nee nu zit je fout en ken je de geschiedenis niet. Onze noorse vriend mocht geen spelers halen dat was tegen de "cultuur" van de club ! Het bestuur dacht zelf de wijsheid in pacht te hebben door spelers aan te trekken op basis van hun kennis (youtube). |
Login of registreer om te reageren




